Minun ongelmani ei ole vieläkään ratkaistu, ja lisenssi on edelleen kelpaa! Lisäksi ohjelmistoni ei voi välittää
JUSTIN
Minun ongelmani ei ole vieläkään ratkaistu, ja lisenssi on edelleen kelpaa! Ohjelmistoa ei voi myöskään muuntaa englanniksi. Näyttää siltä, että ohjelmistossa on ongelma, mutta olen asentanut sen useita kertoja.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Kommentit
Lisenssisi oli yritetty tilassa, se on palautettu.
Varmista, että ohjelmistosi ovat ajan tasalla, sen tulee olla 2.5.7.12. Siirry kohtaan Ohje> Versio. Älä myöskään luo useita ketjuja samasta numerosta. Sinua on varoitettu tästä aiemmin. Tätä ei enää suvaita. Kiitos.
Ohjelmistoni on aina ajan tasalla, ja asennan sen toistuvasti useita kertoja. Miksi tämä tapahtuu? Voitko ratkaista ongelmani vakavasti ja muutaman päivän ajan
Ohjelmisto ei myöskään voi vaihtaa kieltä eikä mitään selviä vaihtoehtoja ole!
En halua jatkaa lähettämistä, mutta kysyn, voitko ratkaista ongelmani vakavasti. Miksi sanot, että sinulla on edelleen ongelmia ongelman ratkaisemisen jälkeen?
Menen hulluksi, miksi tämä on? En todellakaan osaa sanoa tätä. Kun kohtaan tällaisen asian, en voi ratkaista sitä. , Ohjelmisto on nollattava joka kerta, kun haluat vaihtaa kieltä
Lisenssisi on nollattu yhteysongelman takia edellisen salaman aikana, joten napsautat "Kyllä", kun ohjelmisto sanoo, että rekisteröitävää ECUa ei ollut, ja se yrittää määrittää lisenssin uudelleen. Lisenssin nollaaminen tarkoittaa, että sitä ECU: ta, johon se alun perin oli osoitettu, ei ole enää osoitettu sille. Kiinan kielen kysymystä tarkastellaan, anteeksi aiheista.
Voinko käyttää sitä nyt? Kerroit minulle nollaamaan sen viime kerralla, mutta miksi en ole vieläkään ratkaissut ongelmaa, se muistuttaa minua siitä, että minulla ei ole oikeutta käyttää sitä!
Voit käyttää sitä nyt. Napsauta "kyllä" viimeisessä viestissä, josta lähetit kuvan.