Helpforum

start de controle werkt niet

pejman234@yahoo.compejman234@yahoo.com Berichten: 1Verified User

Ik probeer de launch control-functie op een 17 GSXR1000 ABS zonder enig geluk in te schakelen! Ik heb de functies van het R-model al ingeschakeld. Het QS en AB-menu is toegevoegd en werkt prima, maar als ik de startknop vasthoud, verandert TC naar 1 en gebeurt er niets. Ik zie dat er ook een apart menu is voor QS en startcontrole op de software maar werd geadviseerd het niet te gebruiken omdat de software het niet goed laadt. Wat is de oplossing om de lanceerbesturing op niet-R-modelfietsen goed in te schakelen?

Comments

  • maxime.salembier@hotmail.frmaxime.salembier@hotmail.fr Berichten: 20Verified User

    het toont niet de startbesturing op het dashboard, maar normaal als u blijft

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Welk bestand heb je geflitst en wat is het ECU-onderdeelnummer van je fiets?

  • joafify@yahoo.comjoafify@yahoo.com Berichten: 5Verified User

    Ik heb hetzelfde probleem! Enig idee waarom? Ik heb ECU # 32920-17K62 (VS) en heb de flash gedownload voor die ECU Onbeperkt.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, voor zover wij weten is het zoals Maxime hierboven zei. Het dashboard geeft mogelijk niet de LC actief weer, maar het zou nog steeds normaal moeten werken. Bedankt, Jason A.

  • joafify@yahoo.comjoafify@yahoo.com Berichten: 5Verified User

    Jason dat is een onjuiste oorzaak die ik heb geprobeerd en het werkt niet. Mijn buddy heeft een GSXR100R uit 2017 en ik heb zijn LC eerder gebruikt en er is een heel groot verschil met de manier waarop zijn werken vergeleken met de mijne, en fietsen anders dan jaar zijn fietsen identiek.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, dus je zegt dat de LC werkt, maar niet hetzelfde als je R-fiets dan ook. Wat is anders? Bedankt, Jason A.

  • joafify@yahoo.comjoafify@yahoo.com Berichten: 5Verified User

    Nee, ik zeg dat de mijne helemaal niet werkt, ik ben gewoon blij dat ik geen newbie ben, anders is het misschien een heel andere uitkomst ... lol

Meld je aan of registreer je om te reageren.