Helpforum

2012 R6 - o2 uitgeschakeld gooit code 43, 50 13S-8591A-H0 (VS)

bebobberampbebobberamp Berichten: 5Verified User

Hallo jongens, ik heb een probleem met het uitschakelen van de o2-sensor op een 2012 R6. o2 uitgeschakeld en losgekoppeld - gooit code 43 o2 uitgeschakeld en verbonden - gooit code 43 o2 ingeschakeld en losgekoppeld - gooit code 43 o2 ingeschakeld en verbonden - Geen codes met de diagnosecode (09) voor de bijbehorende code onthult dat wanneer de code wordt gegooid 43, de ECU herkent geen spanning die naar de brandstofpomp loopt (maar multimeter op de brandstofpompconnector leest consistent 12V, normaal bedrijf). Met de o2-sensor ingeschakeld (geen code), leest diagnostische code 09 normaal bij 12v. Ik heb een draad gevonden van iemand die hetzelfde probleem had, maar geen conclusie. Moet ik de O2-sensorconnector op de een of andere manier afsluiten? Is mijn ECU gebakken? Verward waarom, omdat het bedradingsschema geen associatie aangeeft (behalve gedeelde stroom van de schakelaar?) Tussen de brandstofpomp / pomprelais en de o2-sensor.

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, er is een probleem met die fietsen. Laat de O2 ingesteld op INSCHAKELEN en wis de foutcode in uw dashboard. Daarna heb je zelfs geen problemen met de fiets zonder O2 zolang de optie is ingesteld op INSCHAKELEN. Bedankt, Jason A.

  • bebobberampbebobberamp Berichten: 5Verified User

    Briljant, ik weet niet zeker waarom ik niet had gedacht dat te proberen. Geen code, o2 getrokken, loopt een hellova veel soepeler en lijkt uit gesloten lus te blijven. Bedankt voor je tijd! Bob

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, blij dat ik kon helpen! Proost! Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.