Supportforum

Server Offline ???

zbutler1019@gmail.comzbutler1019@gmail.com Inlägg: 1Verified User

När kommer den här servern att vara uppe? Jag har två handikappade cyklar eftersom vi inte kan komma in på servern. När kommer det att få tillbaka?

kommentarer

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

    Du bör kunna komma åt den nu, en uppdatering användes för cirka 90 minuter sedan.

  • flosch737@gmail.comflosch737@gmail.com Inlägg: 2Verified User

    Är servern offline? Jag kan inte logga in på programvaran, det står alarmservrar offline. Jag installerade den senaste versionen redan

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

    Vi har inga problem med servern. Kontrollera din internetanslutning.

  • flosch737@gmail.comflosch737@gmail.com Inlägg: 2Verified User

    Mitt internet är bra. Kanske är det min plats i Abu Dhabi. Även med en VPN till USA kommer den inte att ansluta. Innan det var bra, vad hänt

  • nicodsx@gmail.comnicodsx@gmail.com Inlägg: 1Verified User

    Hej, jag har samma problem när jag ansluter till programvaran och jag har ett felmeddelande: "felserver offline". Jag ansluter från Frankrike. Hur får man det att fungera?

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

    Se till att du har den senaste programversionen. Avinstallera programvaran, starta om datorn och installera sedan den senaste versionen från vår webbplats.

  • jarazellbull@yahoo.comjarazellbull@yahoo.com Inlägg: 1Verified User

    Det säger secer offline nj Usa

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

    Din sista blixt var tillbaka i maj. Vi har sedan uppgraderat servern, så du måste avinstallera den gamla programvaran, starta om datorn och installera den senaste versionen tack.

Logga in eller registrera dig för att kommentera.