Tukifoorumi

Palvelin offline-tilassa ???

zbutler1019@gmail.comzbutler1019@gmail.com Viestejä: 1Verified User
sisään R1

Milloin tämä palvelin tulee olemaan? Minulla on kaksi vammaista polkupyörää, koska emme pääse palvelimeen. Milloin tämä varmuuskopioidaan?

Kommentit

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Sinun pitäisi olla mahdollisuus käyttää sitä nyt, päivitys otettiin käyttöön noin 90 minuuttia sitten.

  • flosch737@gmail.comflosch737@gmail.com Viestejä: 2Verified User

    Onko palvelin offline-tilassa? En voi kirjautua sisään ohjelmistoon, se sanoo hälytyspalvelimet offline-tilassa. Asensin jo uusimman version

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Meillä ei ole ongelmia palvelimen kanssa. Tarkista Internet-yhteytesi.

  • flosch737@gmail.comflosch737@gmail.com Viestejä: 2Verified User

    Internetini on kunnossa. Ehkä se on sijaintini Abu Dhabissa. Edes VPN: n kanssa Yhdysvaltoihin, se ei muodosta yhteyttä. Ennen kuin se oli kunnossa, mitä tapahtuu

  • nicodsx@gmail.comnicodsx@gmail.com Viestejä: 1Verified User

    Hei, minulla on sama ongelma, kun muodostan yhteyden ohjelmistoon, minulla on virhesanoma: "error server Offline". Yhdistän Ranskasta. Kuinka saada se toimimaan?

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Varmista, että sinulla on uusin ohjelmistoversio. Poista ohjelmisto, käynnistä tietokone uudelleen ja asenna sitten uusin versio verkkosivustoltamme.

  • jarazellbull@yahoo.comjarazellbull@yahoo.com Viestejä: 1Verified User

    Sen sanonta secer offline nj USA

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Viimeisin salama oli takaisin toukokuussa. Olemme sittemmin päivittäneet palvelimen, joten sinun on poistettava vanha ohjelmisto, käynnistettävä tietokone uudelleen ja asennettava uusin versio.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.