Helpforum

2019 ZX6R (VS) Controleer motorlicht (storing koelvloeistoftemperatuursensor) na Graves Flash

albouri.engineering@gmail.comalbouri.engineering@gmail.com Berichten: 2Verified User

Hallo, ik heb hier een interessante situatie. Ik flitste een Graves Motorsports-melodie via het fietsharnas. Bij de eerste keer opstarten, liep de fiets en stationair, maar presenteert nu een controlelampje voor code 14, wat een storing is in de koelvloeistoftemperatuursensor. Bij Graves tune is de vervolgkeuzelijst "ECT / USB-fout" standaard ingesteld op "UITSCHAKELEN". Ik herinner me nog dat ik probeerde de fiets te slingeren met het harnas nog aangesloten op de computer, wat misschien iets heeft veroorzaakt. Ik heb de kabelboom losgemaakt, de batterij losgekoppeld, 24 uur gewacht, vervolgens de batterij opnieuw aangesloten, de ECU opnieuw geflitst en het controlelampje nog steeds weergegeven. Bike leest koelmiddeltemperaturen prima en fans trappen op de juiste tempo's aan / uit. Telefonische ondersteuning zei dat de fiets ongeveer 10 kilometer moest rijden om te zien of het licht wordt gereset. Ik kan niet fietsen, omdat er nog steeds ijs op mijn oprit ligt, maar ik vraag me af wat ik nog meer kan gebruiken om de code te diagnosticeren of te wissen. De flits schakelt het gebruik van de "diagnostische" functie uit / grijst niet in wanneer u naar het "apparaat" -venster kijkt. Alle hulp wordt zeer op prijs gesteld. Dank je

Comments

• kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

De "diagnostische" functie in de Tuning Suite is niet voor ECU-foutcodes; die functie is er om te helpen met het oplossen van problemen met flash-hardware. Er is ons verteld dat sommige foutcodes worden gereset na enkele kilometers fietsen. Maar we raden aan om onze OBDII-kabelboomadapter en een OBD-lezer te kopen om zeker te zijn van het resetten van de code.

• albouri.engineering@gmail.comalbouri.engineering@gmail.com Berichten: 2Verified User

Hartelijk dank! Ik zal dit zeker doen nadat ik nog wat items heb dichtgeknoopt! Ik waardeer de input!

Meld je aan of registreer je om te reageren.