Med US-fil för EU ECU
pinpo.lee@gmail.com
i R1
Hej, jag har en 2CR-8591A-40 (EU) för en R1 R1 2016 men märkte att det inte fanns någon Graves Cat Eliminator-fil som är specifik för denna ECU-modell. Frågan är, är det möjligt att använda filen 2CR-8591A-60 (US) Graves Cat Eliminator för 40 ECU? Tack!
Logga in eller registrera dig för att kommentera.
kommentarer
Hej, det enda sättet den filen skulle fungera i din cykel är om du tog bort din startspärr och du kopplade om dina spol- och tändkablar så att de matchar USA: s speciella skjutordning. Tack, Jason A.
Hej Jason, tack för svaret. Det verkar som mycket arbete. Kommer att undersöka det med min mekaniker för att se om han är intresserad av att prova eller inte ..
Hej Jason, dum fråga, men skulle det vara möjligt att använda 2015-kartan istället? 2CR-8591A-00 (EU) ECU för filen Graves Cat Eliminator. Uppskatta din tid här. Tack.
Hej, jag har inte hört talas om att det har använts tidigare men jag ser inte varför det inte skulle fungera. Du kan prova och se om det fungerar korrekt för dig. Tack, Jason A.
Hej, jag har kört den Graves de-cat 2015 8591A-00 (EU) kartan på både 2015 och 2016 UK 2CR-bancyklar det senaste året. Ja, båda cyklarna kör bra, känns mycket bättre än standardkartan, mindre motorbromsning, mindre poppar på överkörning Smidigare gas och mer kraft. Ser ut som du har samma avgaser som jag, Yoshi alpha 3/4.? Jag har också aktiverat Auto blipper vilket är såååå smidigt.