Gebruik VS-bestand voor EU ECU
pinpo.lee@gmail.com
in R1
Hallo, ik heb een 2CR-8591A-40 (EU) voor een 2016 R1 maar merkte op dat er geen Graves Cat Eliminator-bestand was dat specifiek was voor dit ECU-model. Vraag is, is het mogelijk om het 2CR-8591A-60 (US) Graves Cat Eliminator-bestand te gebruiken voor de 40 (EU) ECU? Bedankt!
Meld je aan of registreer je om te reageren.
Comments
Hallo, de enige manier waarop dat bestand in uw fiets zou werken, is als u uw startonderbreker hebt verwijderd en uw spoel en ontstekingsdraden opnieuw hebt bedraad om overeen te komen met de volgorde van de Amerikaanse specificatie. Bedankt, Jason A.
Hallo Jason, bedankt voor het antwoord. Dat lijkt me veel werk. Zal er met mijn monteur naar kijken om te zien of hij het graag wil proberen of niet ...
Hallo Jason, domme vraag, maar zou het mogelijk zijn om in plaats daarvan de kaart van 2015 te gebruiken? 2CR-8591A-00 (EU) ECU voor het Graves Cat Eliminator-bestand. Waardeer je tijd hier. Dank je.
Hallo, ik heb er nog nooit van gehoord, maar ik snap niet waarom het niet zou werken. U kunt het proberen en kijken of het correct voor u werkt. Bedankt, Jason A.
Hallo, ik heb die Graves de-cat 2015 8591A-00 (EU) -kaart op zowel UK 2015 als 2016 UK 2CR baanfietsen het afgelopen jaar uitgevoerd. Ja, beide fietsen lopen geweldig, voelen veel beter aan dan de standaardkaart, minder motorremmen, minder knallen bij over-run Soepeler gaspedaal en meer vermogen. Het lijkt erop dat je dezelfde uitlaat hebt als ik, de yoshi alpha 3/4. Ik heb ook Auto blipper ingeschakeld die gewoon zoooo soepel is.