AutoBlip toevoegen aan een R1s
josh@ftecu.com
in R1
Hier is een korte opmerking over het gebruik / toevoegen van autoblip aan een R1s. Als u autoblip toevoegt aan een fiets die al is geflitst, moet u een volledig nieuw bestand gebruiken. Voor alle duidelijkheid, dit betekent dat als je een bestand op je computer hebt opgeslagen of als je je ecu hebt gelezen, je dat niet kunt gebruiken. U moet de bestandsbeheerder openen en het juiste bestand voor uw ecu selecteren. Als u een aangepast bestand hebt met brandstofkaarten die u wilt gebruiken, moet u deze uit uw oude bestand naar het nieuwe bestand kopiëren. Zorg ervoor dat u Autoblip activeert voordat u het nieuwe bestand flasht. Als u vergeet Autoblip te activeren voordat u flitst, moet u opnieuw beginnen met een nieuw bestand.
Meld je aan of registreer je om te reageren.
Comments
Ik heb een 2019 R1 en deze kwam met de autoblip / quick shift-functie. Na het knipperen van mijn ECU werken de QS-lampjes niet op het dashboard. Als er toch een oplossing is?
Hallo, daar is momenteel geen oplossing voor. Bedankt, Jason A.
Ik wilde ook vragen wanneer we "Systeemwaarschuwing" uitschakelen, schakelt dat dan ook waarschuwingsindicatoren uit, zoals SCS of TCS?
Hallo, daar wordt momenteel niet aan gewerkt. 1: Het EXUP-ventiel staat altijd open voor het geval het defect raakt op een fiets waarvan u niet wilt dat het dicht blijft zitten. Wanneer u de fiets start, doorloopt deze een testreeks om de limieten te vinden. Als u het uitschakelt, voorkomt u dat de code opduikt zodra u de stekker uit het stopcontact haalt. 2: De AIS wordt uitgeschakeld door de P1400-code uit te schakelen. Dat is anders dan het luchtinlaatventiel. 3: Je 6-pins USB-kabel werkt, maar je hebt een andere fietszijde of bankharnas nodig voor de MT09. U heeft ook een extra licentie nodig als u een extra ECU wilt flashen. 4: We zijn op dit moment helaas niet ingesteld om enige vorm van betaalde training te volgen. Bedankt, Jason A.
@ jos h, is die procedure ook van toepassing op een 2015 R1M die ik heb geïnstalleerd maar alleen van 6-5. 5-4, 4-3 bedankt, Michael