Supportforum

yamaha r6 racing elektroniska kit

killerpanchito@hotmail.comkillerpanchito@hotmail.com Inlägg: 16Verified User

Hej, jag har köpt några av dina produkter och jag är intresserad av satsen, men det finns tillbehör som jag redan har, jag är intresserad av att veta hur jag skaffar tävlingssatserna för löpning och licecia separat

kommentarer

• kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

Du måste kontakta din lokala Yamaha-distributör för YEC-tävlingsselen, eftersom vi inte längre monterar vår egen tävlingssele. Du kan köpa en flashlicens separat, helt enkelt gå till ditt konto och klicka på Licenser.

• killerpanchito@hotmail.comkillerpanchito@hotmail.com Inlägg: 16Verified User

Men finns det en speciell racinglicens? Jag köpte 99dlls, finns det någon annan?

eller något diagram eller något som säger hur jag ändrar mitt ursprungliga sele?

Vi kan sälja Race Team-licensen separat ($1000).

The-kopplingsschema för tävlingssele finns i vårt dokumentavsnitt på vår webbplats, men tyvärr kan vi inte ge något stöd för den produkten på något sätt.

Jag uppskattar verkligen din uppmärksamhet och hur köper jag licensen för tävlingslaget?

Jag köpte en licens för 250 usd tävlingar för en 2009 r6 men det fortfarande säger mig i rad, de har redan debiterat mig, nu när det kommer, gjorde jag köpet för flera dagar sedan?

redigerad August 2019

Vi kan tilldela funktionen till ditt konto så att den kan kopplas till nästa 2008-2011 R6 så snart du blinkar den. Eller så kan vi tilldela den direkt till licensen som tillhör R6. Vi ser flera licenser som tillhör den generationen R6 på ditt konto, så så länge cykeln du refererar till är den enda av dess generation i din butik som du kommer att blixta kan vi tilldela den till ditt konto.

tilldela det till mitt konto

Gjort!

Kostnad för r6 samma racinglicens 2017?

Som jag nämnde tidigare, $1000.

Ok, mycket dyrare, varför är det dyrare än den sista jag köpte? Jag skulle uppskatta att förklara för att se om jag köper denna licens på en gång, och hur betalar jag?

Eftersom Yamaha R6 ECU 2017+ har far more power and capabilities 5WaPxZ91EcMneKOlUgwCdI Detta tillåter en hel rad funktioner som tidigare inte var tillgängliga för den genomsnittliga konsumenten. Key Software Features • Bränsle - Aktivt inställning Självjusterande bränslekontroll - Mode-väljbara bränsletimmarbord • Tändning - Tändningsförskjutningstabeller (med växel och läge) - Offsetbord (för cylinderspecifika tidsförändringar) Basreglage - Kartor (efter växel och läge) - Justerbar motorbromskartor (efter växel och läge) • Grundläggande ECU-inställningar - Rev-Limiter-justering - Variabelt intag (öppna och stänga inställningar) - Omkopplat OEM-mätkrav - Ändringar för att rymma tävlingssele • Ryttare - Justerbar snabbväxlare - Auto-Blip Down Shifter - Startkontroll - Pit-Road hastighetsbegränsare - Justerbar dragkraftkontroll • Dataanalys - Fullständigt komplement av nödvändiga kanaler för banavstämning, inklusive parametrar för spårningskontroll - Officiellt stödda dataloggar inkluderar AiM MXS, EVO5 och MXL2

Observera att hårdvaran som normalt ingår i Yamaha R6 Racing Electronics-kit 2017-2019 inte ingår i Racing License. Auto-Blip downshifter, Active Tune-kontrollen och sensorn, USB Datalink-kabel, etc. ingår inte.

För att beställa racinglicensen 2017+ separat måste vi skapa en faktura för dig som du kan betala med PayPal.

Perfekt om jag har ett PayPal-konto

Skicka ett e-postmeddelande till sales@ftecu.com och ange i e-postmeddelandet vad du vill köpa, så lägger vi fakturan för dig.

Har du eller kan betalningen på Pay Pal-kontot skilja sig från månader så jag kan använda mitt kreditkort?

redigerad August 2019

Kom ihåg att du behöver YEC-sele (eller en race-sele byggd enligt våra specifikationer, vilket inte är en enkel uppgift) för att en del av racinglicensprogramvaran ska fungera. Ja, vi kan skapa en faktura där du kan betala med kreditkort.

Vad händer om jag använder det med mitt fabrikssele? misslyckas?

redigerad August 2019

Du kommer inte att kunna gå snabbare än 50 km / h, eftersom Pit Lane Speed Limiter alltid är på, och den är bunden i reläboxen som också styrs av kickstand-omkopplaren och andra lagerkomponenter. Vi tror emellertid att om du ställer in din hastighetsbegränsare för körfältet till 655,35 km / h, bör du vara OK. Naturligtvis kommer din hastighetsbegränsare för pitbanan inte att fungera vid den punkten ...

hej jag behöver hjälp Jag har problem med denna licens A699435D Jag försöker ändra min ecu och den säger att jag ska betala den igen, när jag redan betalar licensen för min ecu

Han låter mig inte använda min licens, han säger att den tillhör någon annan, de kan hjälpa mig eller ge mig mina pengar eftersom jag inte kan använda hans licens som de redan debiterade mig

Du menar licens # 0B6B8787? Det är i ett försökt tillstånd på grund av anslutningsproblem under blixt. Jag kommer att återställa det för dig.

Okej är det för en Yamaha 2017, jag har många problem med denna licens, det säger alltid att det inte finns för den ecu och jag har redan betalat det

Ja. Det har återställts.

Hej för att se om du kan aktivera det racingpaket du köper, snälla

Det har lagts till i ditt konto, så snart du blinkar en kompatibel licens kommer den att bifogas till den licensen.

Logga in eller registrera dig för att kommentera.