Quickshifter/Auto Blipper lakkasi toimimasta.
Minulla on ollut pikavaihde ja automaattisylinteri asennettuna pari vuotta ja se on toiminut hyvin (sikäli kuin tiedän, olen omistanut pyörän vain yhden niistä), äskettäin polkupyöräni akku kuoli, se on älykäs litium akku, joten tiedän, oliko tämä todella syy, mutta ajoitus oli moitteeton, joten ajattelin ottaa asian esille. Joka tapauksessa, menin ajelulle, eikä automaattivaihteisto tai pikavaihde toimi niin kuin pitäisi, noin 4 000 kierrosluvulla ja enemmän, kaikki lakkaa toimimasta; Kun se on alle noiden kierroslukujen, se toimii "hyvin", mutta en aio koskaan vaihtaa noilla kierrosluvuilla. Saan ajoittain puskurin toimimaan, mutta se on kuin yksi joka 15. yritys, pääasiassa vain 1-4 000 kierrosnopeudella. Kuten sanoin, kun yrität ajaa erittäin alhaisilla kierrosluvuilla, se näyttää laukeavan. Minulla on kytkennät rinnakkain, enkä ole tehnyt mitään muutoksia asetuksiin sen jälkeen, kun se toimi kunnolla vuosiin. Toistaiseksi vianmääritystä varten olen yrittänyt siirtää liitosten sijaintia, vilkkua ECU:ta uudelleen samalla flash-tiedostolla (Gravesin koko järjestelmätiedosto + QSS käytössä. + Automaattinen Blip käytössä.), Olen yrittänyt tarkistaa kahden vaihtoanturin pistokkeet jatkuvuuden vuoksi, idk, jos en saanut yhteyttä pistokkeisiin yleismittarillani, mutta se on vain avoin silmukka. Tarkoitan, että se yrittää luistaa/kierrosta vaihdettaessa kytkimellä, kun se ei anna kierroslukujen asettua (jolloin järjestelmä luulee, että sen on vastattava kierroslukua), joten se ei todellakaan ole avoin silmukka, luultavasti en vain saanut yhteyttä liitännät yleismittarin antureiden kanssa. Joka tapauksessa voin tehdä enemmän vianetsintää itse, mutta ajattelin tulla tänne ensin, jotta tiedän mitä etsiä. En ole vielä koskenut asennusasetuksiin, kun se alun perin tehtiin, ja se on toiminut tuon asennuksen kanssa... Minusta tuntuu, että se on saattanut juuri nukahtaa. Viimeisenä huomioitava, että missä johto menee vivuston pääanturiin, sitä ei tiivistetty, musta lankaholkki oli vedetty ulos ja kaksi sisäistä johtoa paljastuivat noin millimetrin verran (ei paljas lanka, vain musta päälanka holkki ei ollut enää anturin reiässä?, päätyi laittamaan sen ympärille vähän silikonia siltä varalta, että vesi päätti löytää tien siihen... idk lol. Käynnissä vakiovaihtoa, varmistin myös, että vaihteentunnistimen pistokkeet oli kytketty en ole kuitenkaan vieläkään koskettanut asennusasetuksia, viikko sitten tämä kaikki toimi.
Kommentit
Unohdin mainita, että tämä on Yamaha 2017 FZ-10:lle. Minusta tuntuu, että se on luultavasti anturi, mutta se sattuu (minulle lol) pudottaa toisen $220 uuteen anturiin, mikä olisi uhkapeliä kummallakin tavalla. Luulen, että voisin purkaa sen ja käydä läpi kaikki liitännät uudelleen.
Voit lähettää sen testattavaksi, jos uskot sen olevan huono.