Helpforum

Afbeelding resetten voor MT09? Vermogensverlies..

vinayak.bhanoo@gmail.comvinayak.bhanoo@gmail.com Berichten: 2Verified User
bewerkt August 2022 in FZ / MT 09

Hallo, ik probeer al maanden een stroomprobleem in mijn MT09 te diagnosticeren en kon geen oplossing vinden. Mijn laatste poging is om het MT09-beeld opnieuw in te stellen in de hoop dat ik iets verkeerd heb gedaan en dat het in het geheugen kan worden opgeslagen. Als u een reset-image heeft voor 1RC-8591A-01, zou dit nuttig zijn. Sorry dat ik hier post, maar ik hoor nooit meer terug op e-mails. Hoop dat ik hier een reactie krijg. Voor het geval je ook enig inzicht hebt in een mogelijk probleem, hier is het probleem: gewoon om te rommelen, ik probeerde een ander gaspedaal dat ik zelf zou aanpassen. Om te testen heb ik de mapping zo in B-modus gezet dat zelfs met 100%-gas het toerental niet verder gaat dan 4k RPM. Hoewel dat een succes was, merkte ik sinds die dag dat wat ik ook deed in welke modus, het voorwiel gewoon niet omhoog kwam, zelfs niet in de 1e versnelling vol gas. Ik ging terug naar het ongerepte onbeperkte beeld. Nog steeds hetzelfde probleem, ik ging terug naar stock afbeelding, nog steeds hetzelfde probleem. Ik heb de hele motor opnieuw onderhouden, zelfs de koppeling vervangen in de hoop dat het een niet-ecu-probleem zou zijn, maar niets. Het grootste irritante is dat er geen ander symptoom is; warme, warme start, koude start, stationair draaien, cruisen; alles is perfect. Het gaspedaal is eigenlijk een beetje te soepel, in de eerste versnelling met een laag toerental zou het normaal gesproken een beetje hobbelig zijn, zelfs als ik probeerde het gaspedaal constant vast te houden, nu niet zoiets. Op dit moment hoop ik gewoon op een reset-afbeelding en bid ik dat het het zal oplossen.

Meld je aan of registreer je om te reageren.