Tukifoorumi

Toivoen, että moottorin valo sammuu salaman kanssa

herbf02@gmail.comherbf02@gmail.com Viestejä: 8Verified User
sisään R1

Hei kaikki, minulla on '17 Yamaha r1 (Yhdysvallat), asensin savukerroksen levyt ja se on ainoa muutos, jota olen siihen tehnyt (odotan pakokaasupäästöni tulevan sisään), kun käynnistin pyöräni, moottorin tarkistusvalo tuli päällä. Menin mekaanikolleni ja selitin mitä tapahtuu ja mitä olin suunnitellut pyörälle; 3/4 pakokaasujärjestelmä, poista poistoventtiili ja säädä lämpötila. Hän kertoi, että salama toimisi ja sen pitäisi pystyä poistamaan tarkistusmoottorin valo. Ostin pakkauksen, käytin varastossa 17 r1-tiedostoa ja ainoa muuttunut asia oli käyntinopeus ja käytöstä poistettu AIS-venttiili (koska asensin savukerroksen levyt pois). Vilkkassa ECU: ta ja asensi sen takaisin pyörälle. Kun menin kääntämään polkupyörää, tarkistusmoottorin valo oli edelleen päällä, mutta lämpötila, jonka aikana halusin faneideni käynnistyvän, toimi. Puuttuuko minulta jotain? Onko jotain muuta tarpeen "poistaa käytöstä"? Kiitos etukäteen

tagged:

Kommentit

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Mene diagnostiikkakoodinhallintamoduuliin ja poista P1400-poistoilmajärjestelmän toimintahäiriön valinta ja valitse sitten tiedosto uudelleen.

  • herbf02@gmail.comherbf02@gmail.com Viestejä: 8Verified User

    Hei, kiitos nopeasta vastauksesta. Yritin ehdotustasi ja tarkistan silti, että moottorin valo palaa. Nykyiset asetukset ovat osakekartta lämpötilan ollessa 195 - 205, AIS (poistettu käytöstä) ja p1400 valittu. Onko muita ehdotuksia?

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Sinun on hankittava OBDII-skanneri sovittimen johtosarjoilla, jotta voit selvittää, mikä virhekoodi on käynnissä, korjata ongelma ja poistaa sitten koodi.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, varmista, että tiedostosi on asennettu pyörämodeillesi vastaavasti. ECU-asetukset ja diagnostiikkakoodien hallinta olisi alueita, joihin haluat tarkastella. Jos esimerkiksi pyörälläsi ei ole enää EXUP-venttiiliä ja O2-anturia, haluat varmistaa, että kaikki niihin liittyvät koodit, joita ei ole valittu Diagnostisen koodin hallinta. Varmista myös, että käytät oikeaa tiedostoa, joka vastaa ECU-osanumeroasi. Kiitos, Jason A.

  • herbf02@gmail.comherbf02@gmail.com Viestejä: 8Verified User

    kiitos Jason ja Kent, sain adapterin obd-skannerille ja tarkistin koodit. Osoittautuu, että minun olisi käytettävä rajoittamatonta tiedostoa, koska suurin osa kodeista, jotka minulla oli, oli jo kytketty pois päältä diagnostiikkahallinnassa. Toivottavasti kukaan 1 ei mene sen läpi mitä menin, mutta jos he tekevät, he osaavat lukea tämän säikeen ...

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Iloinen kuullessani, että kaikki on ratkaistu. 👍️

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.