Tukifoorumi

Ecu ei tunnista minua

hernan.cardemil@me.comhernan.cardemil@me.com Viestejä: 24Verified User
sisään R1

Olen yrittänyt paljon, jotta voin muokata ecua uudelleen, ja se ei jätä minua, ecu on rekisteröity ja pitkään en tehnyt mitään


Kommentit

  • hernan.cardemil@me.comhernan.cardemil@me.com Viestejä: 24Verified User

    Olen seurannut kutakin ilmoitettua vaihetta sekä ecun yhdistämiseksi että tarvittavia vaiheita alustan vaihdon jälkeen, en lukenut sitä eikä anna minun huutaa sitä

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User
    muokattu August 2019

    Vaihda kieli englanniksi ja katso jos se auttaa. Käytätkö myös uusinta Tuning Suite -versiota? (2.5.5.2) Mikä on tarkka virheviesti?

  • hernan.cardemil@me.comhernan.cardemil@me.com Viestejä: 24Verified User
  • hernan.cardemil@me.comhernan.cardemil@me.com Viestejä: 24Verified User

    on tämä lisenssi


  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Oletko yrittänyt napsauttaa OK virheilmoituksessa? Jos olet väläyttänyt sen tililläsi, sen pitäisi olla luettavissa.

  • ryangibson891@gmail.comryangibson891@gmail.com Viestejä: 3Verified User

    Minulla on uusi lisenssi. Kun olet kytkenyt ECU: n tietokoneeseen ja yrittänyt lukea ECU: n, näyttöön tulee viesti. Mikä voi olla syy? Ohjelmiston uudelleenasentaminen ei auttanut

    -ohjelmaa

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Jos sinulla on uusi lisenssi, et voi lukea ECU: ta, ennen kuin vilkutat sen ensimmäisen kerran.

  • ryangibson891@gmail.comryangibson891@gmail.com Viestejä: 3Verified User

    vaurioituuko ECU, jos yhteydenpito palvelimen kanssa häviää käynnistyksen aikana?

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User
    muokattu August 2019

    Ei, mutta lisenssi voi mennä "yrittänyt" -tilaan, joka asettaa sen pitoon, kunnes voimme nollata sen puolestasi, ja nollaus aiheuttaa kaikkien lisenssissä olevien tiedostojen katoamisen, joita et ole tallentanut.

  • hernan.cardemil@me.comhernan.cardemil@me.com Viestejä: 24Verified User

    Olen tehnyt kaiken, hän jopa pyysi minua käyttämään uutta lisenssiä, eikä se ole ollut mahdollista

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User
    muokattu August 2019

    Oletko ladannut Tuning Suite -sovelluksen uusimman version? Lisenssilläsi ei ole mitään vikaa. Oletko yrittänyt salata sitä?

  • hernan.cardemil@me.comhernan.cardemil@me.com Viestejä: 24Verified User

    Jos versio 2.5.6.10

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, yritätkö lukea ECU: ta penkkivaljailla tai pyörän sivuvaljailla? Fail Invalid RX -viesti on yleensä laitteisto-ongelma. Jos luet sitä penkki valjailla, aloita kaikesta kytketystä. Kun sinua kehotetaan irrottamaan tai katkaisemaan virta, irrota vain virtalähteen johto penkkiin. Kun se kehottaa sinua kytkemään tai kytkemään virta, kytke virtajohto takaisin penkkiin. Jos polkupyörän puolella vilkkuu, aloita kaikki kytketty, mutta avain pois päältä. Napsauta OK-painiketta, kun sinua kehotetaan katkaisemaan yhteys tai poistamaan virta. Kun sinua kehotetaan muodostamaan yhteys tai näppäile virta, kytke avain päälle ja paina sitten ok. Voit myös suorittaa laitteistotestin siirtymällä ohjevälilehdelle ja valitsemalla testiliittymä. Haluat valita ruudun, joka sanoo testitulot, kiinnittäen huomiota vain suluissa olevaan numeroon. Kun avain on päällä tai virta penkki johtosarjassa ECU: n ollessa kytkettynä, sinun pitäisi nähdä useita 6, 16, 26 tai 36. ECU: n ollessa edelleen kytkettynä, mutta virta katkaistu tai avain pois päältä, sinun pitäisi nähdä 0, 10, 20 tai 30. Kiitos, Jason A.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.