Helpforum

Afstembestand voor rechte pijpen op R6 uit 2007?

c.ryde@outlook.comc.ryde@outlook.com Berichten: 1Verified User
in R6

Ik ben nieuw in dit alles, dus wees geduldig. Ik heb een M4-middenpijp (verwijdert katten) met "standaard" headers en een Graves megafoon slip-on (in principe rechte pijpen) op een R6 uit 2007. Ik heb hem een tijdje zonder deuntje laten draaien, en als het koud was, was het moeilijk om te starten, en al met al liep het als een rotzooi. Dus ik heb net mijn FTECU-kabel gekregen en de software geïnstalleerd, maar ik vind het moeilijk om het beste melodiebestand voor mij te vinden. Ik besloot om voor het volledige uitlaatbestand van Graves te gaan en heb gisteravond mijn ECU geflashed, maar ik heb het nog niet kunnen uitproberen en zal dat de komende weken ook niet doen. In de tussentijd gewoon wat onderzoek doen om erachter te komen of er een betere optie voor mij is? Ik probeer niet een aangepaste dyno-tune te doen, maar heb gewoon een goede basis nodig om mee te beginnen, zodat de motor niet mager loopt en ik het meeste uit de huidige opstelling kan halen. Is het volledige Graves-uitlaatbestand waarmee ik ben begonnen goed genoeg, of moet ik het aanpassen of iets anders proberen?

Comments

  • todd@ftecu.comtodd@ftecu.com Berichten: 102Staff User

    Je hebt een goede plek uitgekozen om te beginnen. Je kunt het Graves-bestand niet wijzigen, omdat ze de brandstofkaarten blokkeren (beschermt hun harde dyno-tijdwerk). Als u merkt dat het niet aan uw behoeften voldoet, kunt u altijd contact opnemen met een dealer via het tabblad Dealers op FTECU.com en kijken of zij u een deuntje kunnen aanbieden.

Meld je aan of registreer je om te reageren.