Helpforum

Gevraagd om een andere licentie aan te schaffen voor mijn ECU die al aan mijn account is gekoppeld.

Het tuningsuit-programma vroeg om een andere licentie aan te schaffen voor mijn ECU waarvoor ik al een licentie had gekocht. In eerste instantie dacht ik dat ik er elke keer dat ik het flashte een licentie voor moest kopen, dus betaalde ik de $100.. Na het lezen van enkele andere berichten, realiseer ik me dat ik alleen mijn ECU-licentie opnieuw moet instellen. Kan ik mijn originele licentie opnieuw instellen en een terugbetaling krijgen voor de tweede licentie die ik heb gekocht en die ik niet nodig heb? Bedankt account e-mailadres is Ryan.sanders20@yahoo.com

Comments

  • ryan.sanders20@yahoo.comryan.sanders20@yahoo.com Berichten: 3Verified User

    Zelfs nadat ik een tweede licentie voor de originele ECU heb gekocht, krijg ik nog steeds dezelfde foutmelding. "Geen beschikbare licentie..." Ik heb zo snel mogelijk hulp nodig


  • todd@ftecu.comtodd@ftecu.com Berichten: 102Staff User

    Dit bericht komt omdat u een nieuwe licentie hebt aangeschaft en een betaalde functie hebt ingeschakeld die niet beschikbaar was in uw account. In dit geval heeft u Auto-Blip ingeschakeld, maar had u geen beschikbare auto-blip-licentie voor uw account. De licentie die u wel op uw account had, was al gekoppeld aan uw oude licentie.

Meld je aan of registreer je om te reageren.