Helpforum

2017 R1M Meerdere licenties op één ECU

davidsantillanes@rocketmail.comdavidsantillanes@rocketmail.com Berichten: 2Verified User
bewerkt June 2023 in R1

Het is een tijdje geleden dat ik ECU BX4-8591A-10 heb geflashed met licentie # 6C86F257. Ik gebruik BNKT18 SN: 040819JR025. Voorafgaand aan deze poging had ik twee keer dezelfde ECU geflitst. De eerste was voor exup delete, block off plate, graves cat delete met behulp van gravenbestand BX4-8591A-10- (VS). Helemaal geen problemen. Fiets liep geweldig, geen problemen met controlefuncties, geen controlelampje. 2e was voor het toevoegen van de Auto Blip-functie. Hetzelfde bestand gebruikt, heeft niets veranderd, schakel alleen de functie in. Helemaal geen problemen. Fiets liep geweldig, geen problemen met controlefuncties, geen controlelampje. Autoblipper liep geweldig. Ik heb onlangs de ABS Delete-kit (YAM_ABS_DEL_1) en de Yamaha ActiveTune AFR closed-loop self-tuning ECU-kit (FT_YAM_LCAT) gekocht. Ik probeerde de ECU te flashen en herkende de ECU of licentie niet en liet me een tweede licentie kopen. Het heeft me twee nieuwe licenties in rekening gebracht die ik niet nodig heb. Licentie # 9719AD36, 5D2BB019. Na een poging om te flitsen sloot het de autoblipper-functie uit omdat het was gekoppeld aan licentie # 6C86F257. Dus nu is de actieve tune-functie gekoppeld aan L # 5D2BB019. Eenmaal aangesloten op de fiets. Het is gestart, maar de bedieningselementen voor dash / menu-opties werken niet. Controleer ook of het motorlampje brandt. Poging om opnieuw te flitsen en het begon terug te keren naar een andere licentie waardoor de autotune-functie niet kon worden geladen. Ik heb meerdere bestanden geprobeerd en opnieuw geflasht, en ook teruggezet naar stock, maar niets heeft de motorcode gewist of de bedieningselementen laten functioneren. Kan iemand helpen om alle functies op één licentie te krijgen en te helpen bij het verlies van besturingsfuncties. Alle hulp wordt zeer op prijs gesteld.

Comments

Meld je aan of registreer je om te reageren.