Tukifoorumi

19 zx6r check engine -valo palaa, tuuletin pysyy päällä käynnistettäessä ja lämpömittari ei näytä lämpötilaa

k42motorsports@gmail.comk42motorsports@gmail.com Viestejä: 4Verified User
sisään ZX 636

Vilkaisin juuri 19 zx6r:n, nyt saan moottorin valon, tuuletin aina päällä, lämpötilamittari ei näytä lämpötilaa ja obd-lukijani ei käynnisty, kun se yhdistetään pyörään. pyörä käy hyvin. miten saan valon pois päältä?

Kommentit

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Viestejä: 191Staff User

    Hei, mikä on pyöräsi ECU:n osanumero ja minkä tiedoston olet syöttänyt siihen? Käytätkö myös pyörän sivuvaljaita? Sinun on ehkä ostettava diagnostiikkasovittimen johtosarja koodien tyhjentämiseksi. Tiedätkö mitä koodit ovat? Terveiset

  • k42motorsports@gmail.comk42motorsports@gmail.com Viestejä: 4Verified User

    hei, näin tämän juuri, minulla on edelleen ongelma. osanumero on 21175-1395, ja laitoin 2019 ZX636 - 21175-1395(US) Unrestricted.ftm Kyllä, käytin sivuvaljaita. Ja se antaa koodin 14 Kiitos

  • k42motorsports@gmail.comk42motorsports@gmail.com Viestejä: 4Verified User

    Hei, näin tämän juuri, minulla on edelleen ongelma. osanumero on 21175-1395, ja laitoin 2019 ZX636 - 21175-1395(US) Unrestricted.ftm Kyllä, käytin sivuvaljaita. Ja se antaa koodin 14 Kiitos

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Viestejä: 191Staff User

    Suosittelen käyttämään OBD2-sovittimen johtosarjaa ja yrittämään tyhjentää koodit yleisellä skannaustyökalulla, jos et ole tehnyt sitä tällä tavalla. Varmista myös, että akkusi on ladattu. Uskon, että jotkin virhekoodit selviävät hetken ajon jälkeen. Jos tämä ei auta, kokeile varastotiedostoa ja katso, katoaako koodi. Voit myös flash 1396-tiedoston siinä samoin ja raportoida tulokset. Terveiset

  • 373969383@qq.com373969383@qq.com Viestejä: 3Verified User

    Hei veli, ratkaisitko tämän? Minulla on sama zx6r ja sama ongelma. Flashin myös 1395. Koodi tulee jatkuvasti esiin ODB2-koodin puhdistuksen jälkeen

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.