Supportforum

starta kontrollen fungerar inte

pejman234@yahoo.compejman234@yahoo.com Inlägg: 1Verified User

Jag försöker aktivera lanseringskontrollfunktionen på en 17 GSXR1000 ABS utan lycka till! Jag har redan aktiverat R-modellfunktionerna. QS och AB-menyn läggs till och fungerar bra men när jag håller tändningsknappen, ändras TC till 1 och sedan händer ingenting. Jag ser att det finns en separat meny för QS och starta kontrollen på programvaran, men det rekommenderades att inte använda det eftersom programvaran inte laddade den ordentligt. Vad är lösningen för att på rätt sätt möjliggöra startkontroll på icke-R-modellcyklar?

kommentarer

  • maxime.salembier@hotmail.frmaxime.salembier@hotmail.fr Inlägg: 20Verified User

    den visar inte startkontrollen på instrumentpanelen men normalt om du stannar kvar

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

    Vilken fil blinkade du och vad är ECUs artikelnummer på din cykel?

  • joafify@yahoo.comjoafify@yahoo.com Inlägg: 5Verified User

    Jag har samma problem! Någon aning om varför? Jag har ECU # 32920-17K62 (USA) och laddade ner blixten för den ECU Obegränsad.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, så vitt det är som Maxime sa ovan. Strecket visar kanske inte LC-aktivt men det bör fortfarande fungera som normalt. Tack, Jason A.

  • joafify@yahoo.comjoafify@yahoo.com Inlägg: 5Verified User

    Jason, det är felaktigt, jag har försökt och det fungerar inte. Min kompis har en GSXR100R 2017 och jag har använt hans LC tidigare och det är en väldigt stor skillnad från hur hans fungerar jämfört med min, och andra cyklar än år är att cyklar är identiska.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, så du säger att LC fungerar men inte samma som din kompis R-modellcykel då. Vad är skillnaden? Tack, Jason A.

  • joafify@yahoo.comjoafify@yahoo.com Inlägg: 5Verified User

    Nej, jag säger att min inte fungerar alls, jag är bara glad att jag inte är en nybörjare på annat sätt, det kan ha varit ett helt annat utkom .... lol

Logga in eller registrera dig för att kommentera.