Tukifoorumi

Käynnistä Control Ei toimi

pejman234@yahoo.compejman234@yahoo.com Viestejä: 1Verified User
sisään GSXR 1000

Yritän ottaa käyttöön käynnistysohjauksen 17 GSXR1000 ABS: ssä ilman onnea! Olen jo ottanut käyttöön R-mallin ominaisuudet. QS ja AB-valikko lisätään ja toimivat hyvin, mutta kun pidät sytytyspainiketta, TC vaihtuu arvoon 1 ja sitten mitään ei tapahdu. Näen, että on olemassa myös erillinen valikko QS: lle ja käynnistää ohjelmiston hallinta, mutta sitä kehotettiin olemaan käyttämättä, koska ohjelmisto ei pysty lataamaan sitä oikein. Mikä on ratkaisu käynnistää ohjauksen asianmukaisesti muilla kuin R-malleilla?

Kommentit

  • maxime.salembier@hotmail.frmaxime.salembier@hotmail.fr Viestejä: 20Verified User

    se ei näytä laukaisun ohjainta kojetaulussa, mutta yleensä jos pysyt

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Mikä tiedosto vilkkui ja mikä on pyöräsi ECU-osanumero?

  • joafify@yahoo.comjoafify@yahoo.com Viestejä: 5Verified User

    Minulla on sama asia! Onko mitään aavistustakaan miksi? Minulla on ECU # 32920-17K62 (USA) ja ladannut salaman kyseiselle ECU: lle rajoittamaton.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, tietojemme mukaan se on kuin Maxime sanoi. Viiva ei ehkä näytä LC aktiivista, mutta sen tulisi silti toimia normaalisti. Kiitos, Jason A.

  • joafify@yahoo.comjoafify@yahoo.com Viestejä: 5Verified User

    Jason, joka on väärä syy, koska olen yrittänyt, ja se ei toimi. Kaverillani on vuoden 2017 GSXR100R ja olen käyttänyt hänen LC: tä aikaisemmin, ja hänen työstään on hyvin suuri ero verrattuna omaan, ja muut pyörät kuin vuosi ovat pyöriä ovat identtisiä.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, sanot siis, että LC toimii, mutta ei ole sama kuin ystäväsi R-mallipyörä. Mikä on erilaista? Kiitos, Jason A.

  • joafify@yahoo.comjoafify@yahoo.com Viestejä: 5Verified User

    Ei, minä sanon, että minuni ei toimi lainkaan, olen vain iloinen siitä, etten ole aloittelija, muuten viisas, se olisi saattanut olla aivan erilainen.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.