פורום תמיכה

צריך עזרה במה לשנות במנגינה (ראה פוסט)

Heilmanman52@gmail.comHeilmanman52@gmail.com הודעות: 12Verified User
נערך December 2021 in FZ / MT 09

שלום חבר'ה, יש לי fz09 חדש עבורי 2016 שיש לו מנגינה אקטיבית מלאה ו-Quickshifter. עכשיו אני אוהב את הגדרת המנגינה הזו וקומץ של אופנים בטוב טעם מהבעלים הקודם, למעט דבר אחד שאני סקרן אם אני יכול "להתכוונן" או לפחות לצמצם אותו. אז אני אנסה להסביר את זה כמיטב יכולתי. לאופניים אין סרק גבוה, אבל יותר מכך הם מתנהגים כמו הילוך קריפר כמעט חחח. אם אני מתגלגל ואשחרר את המצמד 100% ואת המצערת באפס, כמו כניסת רוכב אפס. פשוטו כמשמעו "רק חופים". סל"ד האופניים שלי יעלה ל-2200 2300 סל"ד והוא רוצה לשייט במהירות של 15 קמ"ש עם כניסת מצערת אפסית. (הסרק של אופניים מושלם ב-1400 או משהו כזה, ברגע שאני משחרר את המצמד במלואו וללא מצערת, הוא עולה ל-2200 סל"ד ומתגלגל במהירות של 15 קמ"ש) עכשיו אני חדש מספיק בזה, אני מעדיף לשאול לפני שאני מברג משהו למעלה. אם נכנסים לחבילת הכוונון, מה אני יכול לשנות ולהתאים כדי לעורר את הבעיה הקטנה הזו בעוד קצת?

הערות

  • jeff_cjeff_c הודעות: 13Verified User
    נערך December 2021

    ראשית, האם הבעלים הקודם גם נתן לך את הכבל המהבהב שלו, או העביר את רישיון ה-ECU לחשבון שלך אם אתה משתמש בכבל שלך? בלי זה, אני מאמין שלא תוכל לקרוא את ה-ECU. או, אם הוא נתן לך את הקובץ שהוא נהג להבהב ולא הגביל את הקובץ, אתה יכול לפתוח את הקובץ ואז לבצע את התיקונים ואז להבהב אותו עם הכבל שלך. גלה באיזה מצב נהיגה זה מתרחש ולאחר מכן עבור אל המפות עבור מצב זה תחת מפות בסיס ETV. סמן את העמודה הראשונה, הם צריכים להיות 0. אם לא 0, זה אומר שפרפרי המצערת אינם סגורים כאשר המצערת סגורה.

  • Heilmanman52@gmail.comHeilmanman52@gmail.com הודעות: 12Verified User

    כן יש לי את כבל הכניסה והקישור לנתונים שלו ואני יכול לחבר אותו, עכשיו רק מושך את מפות ה-ETV כאן כך שבמצב STD כל העמודה הראשונה מאופסת למעט 790 ו-800 סל"ד הם ב-0.57 בכל הילוכים במצב A כל העמודה הראשונה היא על 1.01 לאורך כל ההילוכים. ומצב B כל העמודה הראשונה מאופסת למעט 790 ו-800 סל"ד הם ב-0.57 בכל ההילוכים אז רק כדי לוודא בכל המצבים אני צריך להגדיר את כל העמודה הראשונה שלי לאפס?

  • Heilmanman52@gmail.comHeilmanman52@gmail.com הודעות: 12Verified User

    ובכן, איפסתי את כל העמודות וזה הוריד את זה לכ-10 קמ"ש, זה מרגיש הרבה יותר ניתן לשליטה עכשיו, אני יודע מה אלה מתגלגלים במלאי ללא כניסת מצערת אבל 15 קמ"ש נראו קצת מוגזמים.

  • jeff_cjeff_c הודעות: 13Verified User

    אז זה עדיין עובר מעצמו במהירות של 10 קמ"ש עם המצערת סגורה? בדוק את מפות ETV Decel, A Mode Gear 1. העמודות הן RPM וערכים מעל 100 בעצם שומרים על הפרפרים פתוחים מעט.

  • Heilmanman52@gmail.comHeilmanman52@gmail.com הודעות: 12Verified User

    אני אבדוק אותם ברגע שאגיע הביתה ואראה איפה הם נמצאים, אני לאט לאט מגלה מה הכל עושה אז אני מעריך את העזרה. אני חושב שהבעלים הקודם העתיק והדביק כמה דברים וזה לקח את זה רחוק מדי, לפחות זה הניחוש שלי.

  • Heilmanman52@gmail.comHeilmanman52@gmail.com הודעות: 12Verified User

    אוקיי, נראה שמפות ה-decel הן ב-100 בכל 3 המצבים עד ל-4500 סל"ד, ואז זה עולה

  • jeff_cjeff_c הודעות: 13Verified User

    אם אתה פותח את ETV Decel Maps, אבל לא משנה כלום ואז מנסה לסגור את הקובץ או את חבילת Tuning, האם עולה תיבה ששואלת אם אתה רוצה לשמור את השינויים? בגרסאות הישנות יותר של ה-Tuning Suite לא היו מגבלות בטיחות לאילו ערכים אתה יכול לשים במפות, אבל מאוחר יותר FTECU שם להם מגבלות. הבעלים הקודם יכול היה להשתמש בכמה ערכים עבור ETV Decel Maps כבר אז שיכולים לגרום לאופניים לשייט בעצמם, אבל עכשיו כשאתה פותח את המפה, התוכנה מיישמת אוטומטית את מגבלת הערך הבטוח כשהיא מציגה את המפה, כך שאתה לא יכול לראות מה היה הערך הלא בטוח. הדרך היחידה לדעת היא אם תנסו לסגור את הקובץ וכתוב שהקובץ השתנה, למרות שלא שיניתם כלום, כי התוכנה היא ששינתה את הערך כדי לכבד את מגבלת הבטיחות. כך למשל, התוכנה הנוכחית לא תאפשר לך להזין שום דבר גבוה מ-100 עבור 4 העמודות הראשונות במפות Decel. אבל אפשר היה לעשות את זה לפני כמה שנים והיה אפשר אז להבהב את האופניים ככה, אבל אם תפתח את המפות של Decel עכשיו, זה יגביל אוטומטית את הערכים ל-100. בכל מקרה אם זה מה שקורה אז שמור את הקובץ והבהב אותו אם אתה לא אוהב את תכונת השיוט האוטומטי חחח גם אפשרות נוספת היא שהמצערת לא נסגרת פיזית עד הסוף. אם אתה לא יכול לשנות מצבים, אז משהו מונע מהמצערת להיסגר במלואה, או שצריך להתאים את החיישן.

היכנס או הירשם כדי להגיב.