Supportforum

skrivförsöket misslyckades. Försök igen

sbwang7@gmail.comsbwang7@gmail.com Inlägg: 7Verified User

Installerade bara den blinkande satsen på min 2015 fz07 och laddade ner bränslekartan och applicerade bränslekartan. När jag klickade på skriv ecu bad det mig först att slå på nyckeln och det gjorde jag, då stod det att det inte var registrerat och skulle jag vilja registrera mig till ett visst licensnummer och jag klickade ja. Sedan bad det mig att stänga av nyckeln och jag gjorde det och bad om att slå på igen. Försökte 5 gånger nu och fortfarande samma. Vad är problemet?

kommentarer

  • sbwang7@gmail.comsbwang7@gmail.com Inlägg: 7Verified User

    Låt cykeln sitta i nästan 40 minuter och försökte igen med en annan sele på marken och nu låter sviten mig inte läsa eller skriva min ecu, de är alla gråtonade.

  • sbwang7@gmail.comsbwang7@gmail.com Inlägg: 7Verified User

    Fick det fixat. För de människor som kan ha eller kommer att ha samma problem som jag, så här fixade jag det. Till förrätt kan markstammen fästas till den plats där Jake gjorde i sin video, åtminstone för mig fungerade det. För det andra nämnde få personer detta, men när det står att slå på nyckeln är det inte bara nyckeln utan även tändningsströmbrytaren måste vara påslagen, vilket betyder att den måste vridas till den plats där du får starta cykeln. För det tredje hjälpte fliken hjälp mycket.

Logga in eller registrera dig för att kommentera.