Helpforum

schrijfpoging mislukt Probeer het opnieuw

sbwang7@gmail.comsbwang7@gmail.com Berichten: 7Verified User

Ik heb zojuist de knipperende kit op mijn 2015 fz07 geïnstalleerd en de brandstofkaart gedownload en de brandstofkaart toegepast. Toen ik op ecu schrijven klikte, vroeg het me eerst om de sleutel aan te zetten en dat deed ik, toen zei het dat het niet is geregistreerd en dat ik me wil registreren op een bepaald licentienummer en ik klikte op ja. Toen vroeg het me om de sleutel uit te zetten en dat deed ik en vroeg om weer aan te zetten. Nu 5 keer geprobeerd en nog steeds hetzelfde. Wat is het probleem?

Comments

  • sbwang7@gmail.comsbwang7@gmail.com Berichten: 7Verified User

    Laat de fiets bijna 40 minuten staan en probeer het opnieuw met een andere grondharnasplaats en nu laat de suite me mijn ecu niet lezen of schrijven, ze zijn allemaal grijs weergegeven.

  • sbwang7@gmail.comsbwang7@gmail.com Berichten: 7Verified User

    Heb het opgelost. Voor de mensen die hetzelfde probleem hebben of zullen hebben als ik, hier is hoe ik het heb opgelost. Om te beginnen kan het grondharnas worden bevestigd aan de plaats waar Jake in zijn video deed, bij mij werkte het tenminste. Ten tweede hebben maar weinig mensen dit genoemd, maar als er staat dat de sleutel aan staat, moet niet alleen de sleutel, maar ook het contactslot worden ingeschakeld, wat betekent dat het moet worden gedraaid naar de plek waar u de motor mag starten. Ten derde heeft het help-tabblad veel geholpen.

Meld je aan of registreer je om te reageren.