פורום תמיכה

נושא תקשורת רתמת צד לאופניים R6

jeffitalia@yahoo.comjeffitalia@yahoo.com הודעות: 3Verified User

היי חבר'ה, הרגע התקנתי רתמת צד לאופניים על ה- R6 2008 שלי, רשמתי את כבל ה- datalink של USB וניסיתי לקרוא את ה- ECU. אני מקבל שגיאה המציינת שאי אפשר לקרוא ECU. התקשרתי לתמיכה הטכנולוגית שלך והציעו לי שיהיו סיכות שאינן מותקנות כהלכה. בעיקר בגלל קריאת ממשק ההתקנים המציגה 3 שגיאות פלט. הסרתי והתקנתי מחדש את כל הסיכות מספר פעמים. אפילו החלפת מקומות לשני החוטים האדומים הניתנים להחלפה. אין שינויים בשגיאה בעת ניסיון לקרוא את ה- ECU, ולא בבדיקת ממשק ההתקן (3 שגיאות פלט). בשלב זה אני חושב שהסיכות אינן הבעיה. כל רעיונות אחרים שיש לכם, אנא שלחו אותם יחד. thx ג'ף

הערות

  • jeffitalia@yahoo.comjeffitalia@yahoo.com הודעות: 3Verified User

    קריאת ECU נותנת את "ההתראה" הבאה: ההתחברות ל- ECU נכשלה מסוג זה אינו קריא באופן מקורי. שים לב כי ניסיונות הקריאה ייכשלו עם טייפ ECU זה אלא אם חשבונך כבר הבזיק ב- ECU זה. כדי להיות ברור, ה- ECU הזה כבר הבזיק, והועבר לחשבוני הרישיון שממנו הובהב.

  • kento_ftecukento_ftecu הודעות: 776Staff User

    יש בעיה בחיבור חומרה, ולכן הניסיון לקרוא את תוצאות ה- ECU הוא "נכשל להתחבר ל- ECU". "3" במבחן קלט ממשק הבדיקה מסמל שיש בעיה בחיבור עם אחד החוטים האדומים שלך, או אולי טעינת הסוללה.

  • jeffitalia@yahoo.comjeffitalia@yahoo.com הודעות: 3Verified User

    PSA: נושא זה נבע משימוש ברתמת חיווט במלאי על אופני מרוץ. כמה חיישנים נמחקו ולכן הרתמה של אופני הצד לא תפעל. התוכנה מחפשת מעגלים שלמים לכל חיישן, ומכיוון שחלקם חסרים, היא קוראת את אלה כמעגל כוח רע או קרקע. התיקון הוא להשתמש בערכת ה- Bench Flash, ולקרוא / להבהב את ה- ECU המנותק מהאופניים.

היכנס או הירשם כדי להגיב.