Tukifoorumi

Lisenssi (t) on kaatunut ja ohjelmisto ei tunnista käyttöoikeuksiani

pvollmer@cityweb.depvollmer@cityweb.de Viestejä: 12Verified User
sisään R1

Tämän ongelman vuoksi avasin lipun toukokuussa, mutta en saanut tukea. Tämän ongelman aiheuttaminen oli rikkoutunut 12v-kaapeli, kun vilkkui kartta, jonka olin vilkkunut aikaisemmin, mutta muutama muutos nyt. Sen ei pitäisi olla ongelma, mutta vilkkumisen aikana salama pysähtyi. Yritin toista kertaa, mutta nyt ohjelmisto pyysi minua ostamaan uuden lisenssin. Muutaman päivän kuluttua ilman FTecun vastausta tilasin uuden lisenssin kokeilla salamaa samalla tuloksella kuin ennen. Nyt minulla on Yamaha R1, joka ajaa vain Racetracksilla, mutta ei toimi toukokuusta lähtien, 2 kaatui lisenssiä eikä FTECU: n tukea. Ainoa, joka yrittää auttaa, oli Mike Bienvenu. Ystäväni kertoi minulle samanlaisista ongelmista, jotka vilkkuvat hänen R1 ecuaan, ja että hän sai reset-tiedoston ongelmansa ratkaisemiseksi. Laitteeni korjataan ja kaikki testit tehdään ja kunnossa. Tarvitsen reset-tiedoston ja lisenssin. Kiitos Peter

Kommentit

  • pvollmer@cityweb.depvollmer@cityweb.de Viestejä: 12Verified User
  • pvollmer@cityweb.depvollmer@cityweb.de Viestejä: 12Verified User
  • pvollmer@cityweb.depvollmer@cityweb.de Viestejä: 12Verified User
  • pvollmer@cityweb.depvollmer@cityweb.de Viestejä: 12Verified User
  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Oletko kokeillut viime aikoina? Näkemykseni perusteella lisenssit on nollattu.

  • pvollmer@cityweb.depvollmer@cityweb.de Viestejä: 12Verified User

    Kyllä, se on oikein. Mike Bienvenu pyysi palauttamaan lisenssejäni ja sen jälkeen olen kokeillut uudelleen samaa tulosta. Mutta en ollut saanut palautustiedostoa Yamahan ecuille, jotta voisin vilkkua ensimmäistä kertaa ecun nollaamiseksi ja sitten vilkkumalla vuoden 2015 EU-kartalla. pitää Peter

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    R1: lle, josta tiedämme, ei ole nollatiedostoa, se on vain FZ / MT07: lle. Jos ystäväsi "sai nollatiedoston" R1: lle, miksi hän ei voi jakaa sitä kanssasi, jotta voit käyttää sitä? Tai jos olet epävarma sen pätevyydestä, voit pyytää häntä lähettämään sen meille ja voimme katsoa sitä.

  • pvollmer@cityweb.depvollmer@cityweb.de Viestejä: 12Verified User

    Okei, kysyn häneltä, onko hänellä vielä tiedosto. Voi olla, että hän myi kaiken täydellisesti R1: llä, koska hän ajaa nyt BMW: tä. pitää Peter

  • pvollmer@cityweb.depvollmer@cityweb.de Viestejä: 12Verified User

    Hei Kent, mielestäni en tarvitse sitä nollatiedostoa. Kuten sanoitte, että käyttöoikeuteni ovat jo palautuneet, yritin vain vilkaista ecua ja tein sen täsmälleen vilkkuvien ohjeiden mukaan. En nyt tiedä mitä tapahtuu ja en voi uskoa, mutta se toimi. Oma R1 on uudestaan. Kiitos paljon Peter

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.