Tukifoorumi

MT-10 SP -asiat - Karkea tyhjäkäynnillä, kuolee alhaisella kierrosluvulla

nullscan@gmail.comnullscan@gmail.com Viestejä: 6Verified User

Minulla on vuoden 2017 MT-10 SP, ladoin rajoittamattoman kartan mallille BW8-8591A-00 (UK). Ostin pyörän Koreasta, toimitettu Japanista. Aiheuttaako se ongelmia, vaikka ECU: lla on sama mallinumero? Pyörä tärisee tyhjäkäynnillä ja tuntuu erittäin karkealta, kun kaasua käytetään. Lisäksi minulla oli se kuolla minuun 1. luokassa, kun ajoin eilen 3 kertaa pysähdyksiin kierroslukujen laskiessa. Pyörästä: Rajoittamaton MT-10 SP-kartta Juoksu 87-oktaanista Akrapovic-keskiputkea Leo Vince voi, se tuntuu hieman yksisarviselta eikä ole löytänyt karttaa tälle asetukselle. Minulla on myös matkalla ActiveTune-valjaat, mutta yritin tavallaan selvittää, mihin voin työntää tämän kokoonpanon, ennen kuin se saapuu tänne, koska en todellakaan halua hylätä polkupyörää siihen asti.

Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User
    muokattu April 2021

    Hei, jos palautat sen takaisin varastotiedostoon palauttaaksesi varastojen polttoaineen, sytytyksen jne. ... katoako ongelmasi? Kiitos, Jason A.

  • nullscan@gmail.comnullscan@gmail.com Viestejä: 6Verified User

    Yritän sitä uudelleen, mutta viime kerralla yritin saada koodeja siitä, että ohjelmistolla ei ole tarpeeksi lisenssejä. Olen Korean aikaa, joten kuluu vähän ennen kuin palaan siihen. Kiitos.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, kerro minulle testituloksistasi. Kiitos, Jason A.

  • nullscan@gmail.comnullscan@gmail.com Viestejä: 6Verified User
    muokattu April 2021

    No, se otti salaman tänä aamuna, vielä karkea ja pysähtyi kerran heti, kun aloitin sen. Aloita oudon vapina noin 3,5 kt oikealla tapillani. Haistan edelleen palamatonta kaasua jarruvaloissa. Jos PN: t ovat samat, ei pitäisi olla eroa kartoituksen kanssa, jos sen UK vs. JP / KR oikein?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Joten sen pitäisi olla luukantatiedosto ECU: lle, mikä tarkoittaa, että se toimii täsmälleen samalla tavalla kuin tehtaalta. Ajattelen joko, että sinulla on ongelmia moottoripyörän kanssa tai ehkä ECU: lla on osanumero, mutta sillä on erilainen kartoitus. Jos löydät toisen ECU: n alueeltasi, täsmälleen samalla osanumerolla, eli luukannalla, haluaisin sinun lähettävän sen minulle, jotta voin prototyyppittää sen ja selvittää, onko jokin erilainen vai ei. Kiitos, Jason A.

  • fendwoly@gmail.comfendwoly@gmail.com Viestejä: 1Verified User

    Hei. Mistä voin ladata mt07: n kartoituksen? Yritän etsiä Powercommander-verkosta, mutta en löydä sitä

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.