Helpforum

Problemen met MT-10 SP - Ruw inactief, doodgaan bij lage toeren

nullscan@gmail.comnullscan@gmail.com Berichten: 6Verified User

Ik heb een MT-10 SP 2017, heb de onbeperkte kaart geüpload voor BW8-8591A-00 (VK). Nu kocht ik de fiets in Korea, verzonden vanuit Japan. Zou dat problemen veroorzaken, ook al heeft mijn ECU hetzelfde modelnummer? De fiets huivert bij stationair draaien en voelt erg ruw aan wanneer gas wordt gegeven. Bovendien had ik het op de eerste plaats toen ik gisteren 3 keer stopte terwijl het toerental daalde. Over de fiets: onbeperkte MT-10 SP-kaart Running 87 Octane Akrapovic middenpijp Leo Vince kan, het lijkt een beetje eenhoorn en heeft geen specifieke kaart voor deze opstelling gevonden. Ik heb ook een ActiveTune-harnas onderweg, maar ik was aan het proberen uit te zoeken waar ik deze opstelling kon porren voordat die hier kwam, omdat ik de fiets tot dan niet echt wil opbergen.

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User
    bewerkt April 2021

    Hallo, Als u het terugflitst naar het voorraadbestand om de voorraad van brandstof, ontsteking, enz. Terug te draaien, verdwijnt uw probleem dan? Bedankt, Jason A.

  • nullscan@gmail.comnullscan@gmail.com Berichten: 6Verified User

    Ik zal het opnieuw proberen, maar de laatste keer dat ik het probeerde, kreeg ik codes dat ik niet genoeg licenties van de software had. Ik ben op Korea-tijd, dus het zal even duren voordat ik erop terugkom. Bedankt.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, laat me je resultaten weten nadat ze zijn getest. Bedankt, Jason A.

  • nullscan@gmail.comnullscan@gmail.com Berichten: 6Verified User
    bewerkt April 2021

    Nou, het kostte de flits vanmorgen, nog steeds ruw en viel een keer uit net nadat ik ermee begon. Begin een rare trilling te krijgen bij ongeveer 3,5 km door mijn rechterpen. Ik ruik nog steeds onverbrand gas bij stoplichten. Als de PN's hetzelfde zijn, zou er geen verschil moeten zijn met de mapping als het VK versus JP / KR is, toch?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, dus dat zou het botvoorraadbestand voor je ECU moeten zijn, wat betekent dat het precies hetzelfde zou werken als in de fabriek. Ik denk dat je een probleem hebt met de motorfiets, of misschien deelt je ECU een onderdeelnummer maar heeft een andere mapping. Als u een andere ECU uit uw regio kunt vinden, met exact hetzelfde onderdeelnummer, namelijk botmassa, dan zou ik willen dat u deze naar mij opstuurt zodat ik er een prototype van kan maken en erachter kan komen of er iets anders is of niet. Bedankt, Jason A.

  • fendwoly@gmail.comfendwoly@gmail.com Berichten: 1Verified User

    Hoi. Waar kan ik de mapping voor mt07 downloaden? Ik probeer het Powercommander-web te doorzoeken, maar ik kan het niet vinden

Meld je aan of registreer je om te reageren.