פורום תמיכה

בעיות MT-10 SP - סרק מחוספס, מת בסל"ד נמוך

nullscan@gmail.comnullscan@gmail.com הודעות: 6Verified User

יש לי MT-10 SP 2017, העליתי את המפה הבלתי מוגבלת עבור BW8-8591A-00 (בריטניה). עכשיו קניתי את האופניים בקוריאה, נשלחתי מיפן. האם זה יגרום לבעיות למרות של- ECU שלי יש מספר דגם זהה? האופניים רועדים במצב סרק, ומרגישים מחוספסים מאוד כשמונחים מצערת. בנוסף, היה לי את זה למות עליי ב -1 כשהתקרבתי לעצירות 3 פעמים אתמול כשסיבובי סל"ד צללו. על האופניים: מפת MT-10 SP בלתי מוגבלת פועלת 87 צינור אקרפוביץ 'באמצע הצינור ליאו וינס יכול, זה נראה קצת חד קרן ולא מצאתי מפה להתקנה זו במיוחד. כמו כן, יש לי רתמה של ActiveTune בדרך, אבל ניסיתי להבין איפה אני יכול לתקוע את ההתקנה לפני שזה יגיע לכאן, מכיוון שאני לא באמת רוצה לגנוז את האופניים עד אז.

הערות

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com הודעות: 1,071Staff User
    נערך April 2021

    היי, אם אתה מחזיר אותו לקובץ המניות כדי להחזיר תדלוק מלאי, הצתה וכו '... האם הבעיה שלך נעלמת? תודה, ג'ייסון א.

  • nullscan@gmail.comnullscan@gmail.com הודעות: 6Verified User

    אנסה זאת שוב, אך בפעם האחרונה שניסיתי קיבלתי קודים על כך שאין לי מספיק רישיונות מהתוכנה. אני בזמן קוריאה אז זה יעבור קצת לפני שאחזור אליו. תודה.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com הודעות: 1,071Staff User

    היי, ספר לי את התוצאות שלך לאחר שנבדקו. תודה, ג'ייסון א.

  • nullscan@gmail.comnullscan@gmail.com הודעות: 6Verified User
    נערך April 2021

    ובכן זה לקח את ההבזק הבוקר, עדיין מחוספס ונעצר פעם אחת רק אחרי שהתחלתי אותו. התחל לקבל רעד מוזר בערך 3.5k דרך היתד הימני שלי. אני עדיין מריח גז לא שרוף באורות העצירה. אם ה- PN זהים, לא אמור להיות הבדל במיפוי אם בריטניה לעומת JP / KR נכון?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com הודעות: 1,071Staff User

    היי, אז זה צריך להיות קובץ מלאי העצם עבור ה- ECU שלך, כלומר הוא יפעל בדיוק כמו שהיה מהמפעל. או שאני חושב שיש לך בעיה עם האופנוע או שאולי ה- ECU שלך חולק מספר חלק אבל יש לו מיפוי שונה. אם אתה יכול למצוא עוד ECU מהאזור שלך, עם אותו מספר חלק בדיוק, שהוא מלאי עצם, הייתי רוצה שתשלח לי אותו כדי שאוכל ליצור אב טיפוס שלו ולהבין אם משהו שונה או לא. תודה, ג'ייסון א.

  • fendwoly@gmail.comfendwoly@gmail.com הודעות: 1Verified User

    היי. היכן אוכל להוריד את המיפוי עבור mt07? אני מנסה לחפש ברשת powercommander אך לא מצאתי

היכנס או הירשם כדי להגיב.