Geen geregistreerde ECU gevonden
jacob_lai@live.hk
in FZ / MT 09
FT ECU, ik heb mijn ECU weer aangesloten en heb het bovengenoemde probleem gevonden. kan je me helpen, bedankt.
Meld je aan of registreer je om te reageren.
Comments
Hallo, Ja, als u "Flash Init" op uw licentie ziet, betekent dit dat er een uitval was in het knipperende proces waardoor de licentie crashte. Het moet aan onze kant door ons worden gereset. Ik heb het zojuist voor je gereset. U moet nu naar de ECU schrijven. Bedankt, Jason A.
Jason, heel erg bedankt, goed opgelost. Veel dank.
👍️
Dit is mij ook net overkomen, 2015 FZ09.
Uw licentie is nog in bruikbare staat. Probeer het opnieuw.
Ik heb hetzelfde probleem, licentie zit vast in init. @jason@ftecu.com ping :)
Hallo, je licentie is net gereset, je zou nu goed moeten zijn om te reflashen. Bedankt, Jason A.
Mijn licentie heeft het verkeerde jaarmerk en model op de mijne. Ik heb een Yamaha Mt-09 uit 2019. Zegt Flash init op mijn licentie en zegt dat ik een licentie moet kopen .....
vast op flash init kan niet werken 2020 Yamaha MT-09 ecu # BS2-8591A-10 @jason@ftecu.com
Mijn probleem was gerelateerd aan een netwerk of server. Het werkt nu, bedankt!
ik heb hetzelfde probleem met MT07-licentie A35771AD flash init ... GELIEVE HET VAST TE STELLEN EN MIJN licentie opnieuw in te stellen
AXL1EgvpjCzEsvTAXL1ebifon
Hallo, Uw licentie lijkt een paar uur geleden in een bevestigde status te zijn met een succesvolle flits. Ik neem aan dat je nu klaar bent om te gaan? Bedankt, Jason A.
HI @jason@ftecu.com - zit mijn licentie vast in flash init - kun je resetten?
Ja klantenservice via de telefoon. Ze hebben ervoor gezorgd en mijn licentie gereset. Bedankt voor het reageren.
👍️
Hallo @jason@ftecu.com - het lijkt erop dat mijn licentie vastzit in flash init voor mijn MT07. Mijn licentienummer is B3CE8B41. kun je resetten? Bedankt!
Hallo, Uw licentie bevindt zich niet in de status Poging, maar lijkt open en klaar voor gebruik. Bedankt, Jason A.