Rekisteröityä ECU: ta ei löytynyt
jacob_lai@live.hk
sisään FZ / MT 09
FT ecu, olen kytkenyt ECUni jälleen ja löysin yllä mainitun ongelman. voisitko auttaa minua, kiitos.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Kommentit
Hei, Kyllä, jos lisenssissäsi näkyy "Flash Init", tarkoittaa, että vilkkuvassa prosessissa oli keskeytyksiä, jotka aiheuttivat lisenssin kaatumisen. Meidän on nollattava se lopussa. Nollain sen juuri sinulle. Sinun on kirjoitettava ECU: han nyt. Kiitos, Jason A.
Jason, Paljon kiitoksia, hyvin ratkaistu. Monet thx.
👍️
Tämä tapahtui myös minulle, 2015 FZ09.
Lisenssisi on edelleen käyttökelpoinen. Yritä uudelleen.
Minulla on sama ongelma, lisenssi jumissa initissä. @jason@ftecu.com-ping :)
Hei, lisenssi on juuri nollattu, sinun pitäisi olla hyvä päivittää nyt. Kiitos, Jason A.
Lisenssilläni on väärä vuosimerkki ja malli. Minulla on 2019 Yamaha Mt-09. Sanoo Flash init lisenssissäni ja käskee minua ostamaan lisenssin .....
jumissa salamalaitteella init ei voi tehdä mitään 2020 Yamaha MT-09 ecu # BS2-8591A-10 @jason@ftecu.com
Ongelmani oli verkkoon tai palvelimeen liittyvä. Se toimii nyt, kiitos!
Minulla on sama ongelma MT07-lisenssin A35771AD flash initin kanssa.
Hei, Lisenssisi näyttää olevan vahvistetussa tilassa onnistuneen salaman avulla muutama tunti sitten. Oletan, että olet hyvä menemään nyt? Kiitos, Jason A.
HI @jason@ftecu.com - onko lisenssini jumissa flash-initissä - voitko palauttaa sen?
Kyllä, pääsin puhelimeen asiakaspalveluun. He huolehtivat siitä ja palauttivat lisenssin. Kiitos vastauksestasi.
👍️
Hei @jason@ftecu.com - näyttää siltä, että lisenssini on juuttunut MT07: n flash-initiin. Lisenssinumeroni on B3CE8B41. voitko nollata? Kiitos!
Hei, lisenssisi ei ole Yritetty-tilassa, se näyttää olevan auki ja käyttövalmis. Kiitos, Jason A.