Helpforum

Kan ik de uitlaatklep gebruiken met het onbeperkte bestand? 2018 R1M

newsh@aol.comnewsh@aol.com Berichten: 3Verified User

Zoals hierboven, heb ik mijn kat gestript en het Unrestricted-bestand geladen. De uitlaatklep gaat niet open als ik de motor toeren. Ik zou graag willen dat de klep normaal sluit bij een laag toerental om stiller te zijn in de stad. Is dit mogelijk?

Comments

  • newsh@aol.comnewsh@aol.com Berichten: 3Verified User

    Enig detail: ik heb een voorraad kattenbak die ik heb gestript met de Exup op zijn plaats en de kabels aangesloten. Ik heb de ECU geflitst met het onbeperkte bestand. Ik had eerder een 2CR, maar ik merk dat er in deze BX4-versie geen schakelaar voor in- / uitschakelen is voor de Exup (of AIS of gesloten lus), alleen de diagnostiekmanager. Dus de vraag is: werkt de Exup normaal of is deze niet beschikbaar in het onbeperkte bestand? (Het lijkt op dit moment eigenlijk gesloten te worden, gebaseerd op het starten van de fiets en het gas geven, als ik probeer de klep met een sleutel te openen, slaat de servomotor hem dicht). Of gaat het werken als ik de relevante codes weer inschakel? (of misschien draai ik het niet hard genoeg terwijl ik op de tribune zit om te openen!) Wat ik zou willen is een compromis van gesloten klep - mooi en stil, bij lage toeren, om door de dorpen te bobbelen (en gesprekken met politieagenten wat steeds meer gebeurt in het VK / Europa) maar beperkt als ik gas geef. Ik ben vooral geïnteresseerd in de winst tussen 6-7k, die ik het meest zal voelen op de weg. En natuurlijk de verbeteringen in de gasrespons. Ik hoop dat dit logisch is!

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Er is geen mogelijkheid om de manier waarop de EXUP werkt specifiek aan te passen. Met het onbeperkte bestand zou de standaardinstelling zijn uitgeschakeld en de codes ervoor niet weergeven als het vakje niet is aangevinkt. Als je dit test, doe het dan op een fietsstandaard als je geen dyno hebt en doorloop het versnellingsbereik op meerdere gaskleppunten. Als je het nooit open ziet, probeer dan een voorraadbestand in de fiets te flashen en dezelfde tests uit te voeren. Graves Motorsports doet EXUP-specifieke tuning met hun speciale uitlaten. Als je niet één van hun uitlaten hebt, verkopen ze je misschien een bestand met aangepaste EXUP-afstemming die voor jou zou werken. Bedankt, Jason A.

  • newsh@aol.comnewsh@aol.com Berichten: 3Verified User

    OK bedankt. Met behulp van de diagnostische managerpagina schakelde ik de 4 uitlaatklepgerelateerde codes weer in in het onbeperkte bestand en flitste de wijzigingen. Ik zie nu de Exup bewegen als ik de motor laat draaien, zodat het lijkt alsof hij werkt. Kan ik de AIS op dezelfde manier in- en uitschakelen? Dat wil zeggen, het controleren van de relevante foutcodes schakelt het in en het uitschakelen van het vinkje schakelt het uit? Zou dit werken met de O2's? bedankt

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, perfect blij dat het voor je werkte. Ja, die functies zouden op dezelfde manier werken. Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.