Helpforum

Beschikbaarheid CBR1000RR SP1 2019

jerrodrickard@gmail.comjerrodrickard@gmail.com Berichten: 27Verified User

Heeft iemand een 2019 SP1 ECU-afbeelding? Het FT-bestand onder de map 2017-2019 maakte mijn wheelie-bediening overbodig en nu knippert het display gewoon. 😣 Ook lijkt mijn licentie nu te zijn vergrendeld, dus hoe kan ik deze opnieuw instellen om opnieuw te kunnen schrijven?

«1

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Heb je je ECU uitgelezen voordat je voor het eerst ging knipperen? Uw ECU is mogelijk een ander onderdeelnummer dan we hebben vermeld. Bedankt, Jason A.

  • jerrodrickard@gmail.comjerrodrickard@gmail.com Berichten: 27Verified User

    Jason, ik heb het verschillende keren geprobeerd te lezen, maar ik kreeg steeds een foutmelding. Ik heb duidelijk een fout gemaakt door te concluderen dat een bestand in de map 2017-2019 van toepassing zou zijn op mijn 2019, dus nu lijkt het erop dat ik in een moeilijke situatie zit. Met vriendelijke groet, Jerrod

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, uw onderdeelnummer is het belangrijkste onderdeel. Ben je aan het flitsen aan de bank of aan de zijkant van de fiets? Bedankt, Jason A.

  • jerrodrickard@gmail.comjerrodrickard@gmail.com Berichten: 27Verified User

    Ik ben aan het flitsen. P / N is 38770-MKF-LK2.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, dus we hebben momenteel niet dat onderdeelnummerbestand. Met welk bestand heb je het geflitst? Bedankt, Jason A.

  • jerrodrickard@gmail.comjerrodrickard@gmail.com Berichten: 27Verified User

    Jason, ik flitste het met "2017 CBR1000 SP1 - 38770-MKFA-L13 - MKFA20A (US) - Unrestricted", maar ik vermoedde dat het een bredere toepassing zou hebben, aangezien het het enige Amerikaanse SP1-bestand in de map 2017-2019 was. Met vriendelijke groet, Jerrod

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, als je een paar berichten van bovenaf bekijkt, zie je: https://forum.ftecu.com/discussion/165/extremely-important-please-double-check-that-you-are-attempting-to-flash-the-correct-file Dat bericht vertelt over hoe belangrijk het is om er zeker van te zijn dat je je ECU flasht met een overeenkomend onderdeelnummerbestand, tenzij anders geautoriseerd door mij hier. Keihin (Honda) ECU's zijn bijzonder lastig en hebben meer kans om te blokkeren, breken of permanent beschadigd te raken in vergelijking met een normale Denso of Mitsubishi ECU (Yamaha / Suzuki / Kawasaki) Zodra we een standaard ECU met uw specifieke onderdeelnummer hebben gelezen, kan proberen het definiëringsproces te starten. Ik neem aan dat zodra we het juiste bestand voor jullie hebben, alles weer goed zal zijn, maar ik kan je dat niet garanderen aangezien dit een Keihin ECU is. Bedankt, Jason A.

  • jerrodrickard@gmail.comjerrodrickard@gmail.com Berichten: 27Verified User

    Jason, ik waardeer alles wat je kunt doen om te helpen met het juiste dossier. Bedankt, Jerrod

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, ik zal contact opnemen met een aantal mensen en kijken of ik dat onderdeelnummer ECU ergens kan vinden en we kunnen proberen het uit te lezen. Ik kan me voorstellen dat dit enige tijd zal duren. Ik zal mijn best doen om je op de hoogte te houden van wat ik kan vinden. Als je een paar weken niets hoort, neem dan contact met me op. Bedankt, Jason A.

  • jerrodrickard@gmail.comjerrodrickard@gmail.com Berichten: 27Verified User

    Jason, begrepen! Dank je! Een vrolijk kerstfeest! Jerrod

  • jerrodrickard@gmail.comjerrodrickard@gmail.com Berichten: 27Verified User

    Goedemorgen en een gelukkig nieuwjaar, Jason! Gewoon inchecken om te zien of er voortgang is op een 2019 SP1-kaart? Opmerking: ik heb ook ontdekt dat de toegepaste mapping mijn tractiecontrole volledig teniet heeft gedaan. Met vriendelijke groet, Jerrod

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Jerrod, Gelukkig nieuwjaar! Er is mij verteld dat dit bestand volgende week daadwerkelijk naar ons zal worden gestuurd door een dealer van ons. Zodra dat is gebeurd, kan het ongeveer nog een week duren voordat een bestand is voltooid, afhankelijk van hoeveel er op ons bord is gestapeld. Ik zal je op de hoogte houden. Bedankt, Jason A.

  • jerrodrickard@gmail.comjerrodrickard@gmail.com Berichten: 27Verified User

    Jason, klinkt goed! Ik waardeer uw hulp bij het vinden van een oplossing. Bedankt, Jerrod

  • jerrodrickard@gmail.comjerrodrickard@gmail.com Berichten: 27Verified User

    Hé, Jason! Heeft u geluk om het bestand van uw dealer te krijgen? Bedankt, Jerrod

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Jerrod, ik heb nog steeds contact met ze, maar nog niets. Zodra ik het dossier in handen heb, laat ik het u weten. Er is mij deze week verteld dat we zullen zien ... Bedankt, Jason A.

  • jerrodrickard@gmail.comjerrodrickard@gmail.com Berichten: 27Verified User

    Jason, nog een woord? Bedankt, Jerrod

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Jerrod, sorry voor de vertraging in de reactie hier. Ik kan bevestigen dat ik vrijdagavond een dossier van hen heb ontvangen. Ik zou deze week de kans moeten krijgen om er naar te kijken. Ik hou je op de hoogte zodra ik meer informatie voor je heb. Bedankt, Jason A.

  • jerrodrickard@gmail.comjerrodrickard@gmail.com Berichten: 27Verified User

    Jason, heb je het ontvangen dossier kunnen inzien? Bedankt! Jerrod

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Jerrod, Ik heb het nog niet kunnen kraken, hoewel ik ook niet de juiste tijd heb gehad om er echt in te duiken omdat sommige medewerkers Covid hier hebben gekregen en afwezig zijn. Het spijt me, maar dit kan even duren omdat er momenteel meer van de dagelijkse taken op mijn schouders liggen. Ik zal mijn best doen om u op de hoogte te houden aangezien ik updates heb. Bedankt, Jason A.

  • jerrodrickard@gmail.comjerrodrickard@gmail.com Berichten: 27Verified User

    Jason, enige vooruitgang? Kunt u op zijn minst de aandelentoewijzing delen, zodat mijn dashboard niet meer naar mij knippert? 😊 Bedankt, Jerrod

  • jerrodrickard@gmail.comjerrodrickard@gmail.com Berichten: 27Verified User

    Jason, elke vooruitgang wordt gewaardeerd, dit wordt een beetje lang in de tand. Bedankt, Jerrod

  • jerrodrickard@gmail.comjerrodrickard@gmail.com Berichten: 27Verified User

    Jason, iets? Jerrod

  • jerrodrickard@gmail.comjerrodrickard@gmail.com Berichten: 27Verified User

    Jason, ik ben teleurgesteld dat ik nu niets heb gehoord. Hopelijk kunnen we dit snel oplossen. Bedankt, Jerrod

  • jerrodrickard@gmail.comjerrodrickard@gmail.com Berichten: 27Verified User

    Inchecken! Jerrod

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Jerrod, ik ben aan het onderzoeken hoe we je het bestand kunnen bezorgen zonder echte gegevens erin, zodat je de fiets tenminste kunt laten werken zonder lichten aan. Ik werk hier met ons team om een manier te vinden om dit te doen. Bedankt, Jason A.

  • jerrodrickard@gmail.comjerrodrickard@gmail.com Berichten: 27Verified User

    Jason, kun je niet alleen de voorraadtoewijzing laden in de bestandsstructuur waar de andere bestanden staan? Om bij wijze van spreken weer bij af te kunnen beginnen, zou een goed startpunt zijn. Zoals je al zei, stopte mijn dashboard in ieder geval met knipperen en kon ik weer vertrouwen op de HSTC-instellingen. Bedankt, Jerrod

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Jerrod, het is niet zo eenvoudig als je misschien denkt. Ik ga u een leeg bestand e-mailen en ik wil dat u probeert het in uw ECU te schrijven. Bedankt, Jason A.

  • jerrodrickard@gmail.comjerrodrickard@gmail.com Berichten: 27Verified User

    Jason, na mislukte pogingen met het nieuwe bestand, had Kent gezegd dat je de gegevens nog eens zou moeten bekijken. Heeft u dit kunnen doen? Bedankt, Jerrod

  • jerrodrickard@gmail.comjerrodrickard@gmail.com Berichten: 27Verified User

    Jason, is er vooruitgang te melden? Bedankt, Jerrod

  • jerrodrickard@gmail.comjerrodrickard@gmail.com Berichten: 27Verified User

    Jason, nog nieuws? Bedankt, Jerrod

Meld je aan of registreer je om te reageren.