Helpforum

Mislukt "PC-brandstofimport".

MAT-TUN1000MAT-TUN1000 Berichten: 2Verified User

Hallo.

Ik kan PC Fuel Import niet uitvoeren. De vereiste knoppen verschijnen niet. Ik heb in het verleden op de forums gezocht en heb vergelijkbare symptomen gezien, maar ze hebben het probleem niet opgelost. Ik heb geprobeerd de installatie ongedaan te maken en opnieuw te installeren ., maar het werkte niet. Laat me weten hoe ik dit probleem kan oplossen.

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User
    bewerkt February 2021

    Hallo, Dit kan een vertaalprobleem zijn. Heb je geprobeerd de taal terug te zetten in het Engels? Ook welk onderdeelnummer ECU-bestand gebruikt u? Bedankt, Jason A.

  • MAT-TUN1000MAT-TUN1000 Berichten: 2Verified User

    Hallo Jason. Bedankt voor je opmerkingen. Wat betreft de taalinstelling, ik heb deze een keer naar "Engels" geconverteerd, maar het resultaat veranderde niet. Toen ik de taalinstelling veranderde, logde ik ook uit en weer in. Het onderdeelnummer heb ik gebruik is "32920-47HB0". Ik heb zowel Stock als Unrestricted geprobeerd, maar kon geen van beide doen.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, dit is zeker een probleem aan uw kant hier, aangezien het mij niet overkomt met het exacte bestand. Als het geen taalinstelling is, mogelijk een soort Windows-instelling op uw computer. Heeft u de tekst meer vergroot dan de OEM-instellingen? Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.