Tukifoorumi

Ohita ajonestolaite

Arab.riders@yahoo.comArab.riders@yahoo.com Viestejä: 33Verified User

Hei, yritin selvittää, miten kaivonrajoittimen johdotus tehdään sitten lukitsemaan ECU lukituksen ajonestolaitteella. Minulla ei ole sinistä avainta, joten yritin ohittaa sen vilkkumalla. Irrotin käynnistyksenestoliittimen ja kokeilin monia Yhdysvaltain ECU-kuvia, mutta muut eivät toimi. Voitteko neuvoa? ECU-numeroni on 32920-17K92. Yritin: 17k90, 60, 70, 80, D0 & F0. Kaikki eivät voineet ratkaista ongelmaa. Vilkan polkupyörän valjailla.

tagged:

Kommentit

  • Arab.riders@yahoo.comArab.riders@yahoo.com Viestejä: 33Verified User

    Mikä on ominaisuus IGN-kytkin (Poista käytöstä / Ota käyttöön)? Onko se yhteydessä

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, tiedän, että jotkut edellisen ketjun käyttäjät ovat saaneet tämän toimimaan oikein, vaikka en ole varma, minkä osanumeron he käyttivät. Kokeile kaikkia Yhdysvaltain tiedostoja nähdäksesi, saatko yhden toimivan. Kiitos, Jason A.

  • Arab.riders@yahoo.comArab.riders@yahoo.com Viestejä: 33Verified User

    Kaikki muut Yhdysvaltain tiedostot eivät voi aktivoida vaihtajaa, joten en kokeillut niitä. Olin korvannut OEM-valjaat Yhdysvaltain valjailla. Sitten poistin polkupyörän valjaat uuteen, mutta nyt sain viestin "Ei vastausta". Poistin johdot ja asensin ne uudelleen 3 kertaa samalla tuloksella. En voi välittää ECU: ta nyt. En halua poistaa Yhdysvaltain valjaita ja palata OEM-johtosarjaan. Voitteko auttaa minua tekemään penkkivaljaat tälle pyörälle? Minulla on ylimääräisiä pistokkeita, mutta minun on tiedettävä, miten se tehdään.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, No, penkkisi valjaiden johdot ovat aina samat kuin polkupyörän valjaat, koska ECU kommunikoi vain yhdessä pinoutissa. Ainoa ero on penkkivaljaissa, jotka täytyy ohjata ECU manuaalisesti ulkoisen virtalähteen kautta. Kiitos, Jason A.

  • Arab.riders@yahoo.comArab.riders@yahoo.com Viestejä: 33Verified User

    Punaisia johtoja on kaksi. Kumpi on virtaa varten? onko mahdollista kirjoittaa vanha mallikuva vain muistin tyhjentämiseksi ja sitten uuden mallin kirjoittaminen? mikä on IGN-kytkinominaisuus? Kiitos

  • Arab.riders@yahoo.comArab.riders@yahoo.com Viestejä: 33Verified User

    ECU: n välkkyminen monta kertaa on niin tylsää, en usko, että muut kartat toimivat. Yritin kolmannen osapuolen karttaa, vielä 3 Yhdysvaltain tiedostoa ja JP-tiedostoa. Ole hyvä ja ilmoita muusta ratkaisusta. Kiitos

  • Arab.riders@yahoo.comArab.riders@yahoo.com Viestejä: 33Verified User

    Pitäisikö minun lähettää sinulle ECU yhdessä ajonestolaitteen kanssa? Kiitos

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, lähetä sähköpostia. Kiitos, Jason A.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.