Helpforum

Quickshifter-vraag!

ssamsuominen@gmail.comssamsuominen@gmail.com Berichten: 9Verified User

Hoi! Ik had eerder dit jaar een quickshifter op mijn Yamaha MT 07, en het brak mijn motor, omdat de shifter alleen de ontsteking afsneed, maar geen brandstof, waardoor brandstof in de uitlaatklep terechtkwam en bij herontsteking naar binnen explodeerde, waardoor klepveerhouders eruit springen van de plaats. Context gegeven, snijdt uw op ECU gebaseerde quickshifter brandstof EN ontsteking af of slechts een van de twee? Ik zal dit kopen, als je me kunt garanderen dat mijn motor niet meer kapot gaat als ik alleen de standaardwaarden in je tuning-software gebruik. Ik heb ook al de knipperende kit.

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User
    bewerkt February 2021

    Hallo, onze QS vermindert brandstof en ontsteking. We hebben heel veel klanten met deze setup zonder problemen ... De situatie die je me uitlegt is zelfs niet mogelijk met mijn kennis. Mijn suggestie aan u zou zijn ervoor te zorgen dat u gas van hoge kwaliteit in de motor gebruikt en misschien uw ontstekingstijdstip af te zwakken. Bedankt, Jason A.

  • ssamsuominen@gmail.comssamsuominen@gmail.com Berichten: 9Verified User

    Ik gebruik de best mogelijke premium brandstof. Ook waren mijn ontstekingstijden in voorraad op het moment dat het motorprobleem optrad. Had het healtech-merk -quickshifter en het sneed alleen de ontsteking af, dus volgens mensen die ik heb gepraat, blijft de brandstof spuiten en ontsteekt hij niet vanwege een ontstekingsonderbreking waardoor brandstof in de uitlaatklep stroomt en vervolgens explodeert bij ontsteking, wat veroorzaakte het probleem ... Hoe dan ook, aangezien je quickshifter zowel brandstof als ontsteking afsnijdt, zou ik geen problemen moeten hebben, dus ik zal je quickshifter in de nabije toekomst kopen!

Meld je aan of registreer je om te reageren.