Tukifoorumi

Kova takaisku kaasua avattaessa

drz440@live.co.ukdrz440@live.co.uk Viestejä: 51Verified User
sisään R1

Kuten otsikossa sanotaan, minulla on ongelmia äänenvoimakkuuden kanssa pakokaasussa avattaessa kaasua täysin suljettuna. Se tapahtuu kuitenkin vain 6-7000 kierrosta minuutissa. Minulla on vuoden 2017 R1, ja käytän tällä hetkellä rajoittamatonta karttaa. Minun modini ovat k & n ilmansuodatin ja poistettu normaali pakokaasu, exup poistettu. Olen myös asentanut AIS-peitelevyt. Juoksen aktiivista viritystä, mutta vain penkkisalamalaitteella, joten sen on viritettävä itsensä jokainen ajo, mikä on hienoa, koska olen tehnyt muutaman muokkauksen peruskarttaan saadakseni sen jonnekin lähelle, mutta en voi päästä eroon tämä takaisku. Minulla on ollut tämä ongelma aikaisemmin, kun aloitin ensin ECU: n vilkkumisen, mutta osoittautui, että polttoaineen leikkaus oli edelleen käytössä, ja se palaisi aina, kun avasin kaasun takaisin ylös, joten olen yrittänyt rikastaa seosta tämän aika, välillä 6-7000, mutta se ei ole auttanut kovin paljon. Olen itse asiassa juuri alkanut edistää sytytyksen ajoitusta tällä alueella, mikä on auttanut suuresti, mutta ei ratkaissut ongelmaa kokonaan. Olen huolissani etenemisestä liikaa tässä vaiheessa. Kaikki neuvot olisivat erittäin arvostettuja. Paljon kiitoksia

tagged:

Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, litran polkupyörällä, jossa on poistettu pakokaasu, saat jonkin verran takaiskua riippumatta siitä, mitä teet. Yleensä jos yrität hienosäätää kaiken takaiskun, päälle / pois-kaasuvastus on kauhea. On tapoja päästä enimmäkseen eroon siitä, mutta se on yleistä nykypäivän 1000-luvulla pakojärjestelmillä. Olisin varovainen säätämällä sytytysaikaa liikaa varastomoottorissa. Sekoita TPS- ja MAP-polttoainepöytiäsi ja varmista, että myös kaikki 4 sylinteriä on linkitetty toisiinsa. Kiitos, Jason A.

  • drz440@live.co.ukdrz440@live.co.uk Viestejä: 51Verified User

    Hei Jason, kiitos vastauksestasi. Yritän asettaa sytytys takaisin sinne, missä se oli, ja rikastuttaa seosta aktiivisella kappaleella. Se on outoa kuin kylmällä, ja oletan juoksevan peruskartalla, se ei palaa. Mutta mailin tai kahden jälkeen, kun kuvittelen, että aktiivinen sävel alkaa alkaa, se alkaa sitten tehdä sitä. Takaisku, josta olen huolissani, ei ole tavallinen rätinä / pop-corning ylityksessä, se on kuin tuon kaasun takaisin sisään se kuulostaa aidosti kuin haulikko olisi ammuttu. Sytytysennakko näytti auttavan, lisäsin 4 astetta 5500-7000 kierrosta minuutissa. Suljetusta kaasusta 39%.: een Kuinka paljon olisi liian paljon lisättävää? Kiitos taas.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, vain nousun 4 pitäisi olla kunnossa, mutta en suosittele menemistä liian pitkälle. Aktiivisen virityksen aktivointirajoissa voit muuttaa, milloin aktiivinen viritys alkaa toimia ECT: n, RPM: n, TPS: n jne. Perusteella ... mikä voi olla mielenkiintoinen alue, jolla voit pelata. Vaikuttaa oudolta, että takaisku olisi kuitenkin niin kovaa, sanoisin, että jatka kartan parantamista ja näe, mistä voit saada ajan myötä täällä. Kiitos, Jason A.

  • drz440@live.co.ukdrz440@live.co.uk Viestejä: 51Verified User

    Kiitos vielä kerran Jason, on hyvä tietää sytytyksen ajoituksesta. Katson ehdottomasti myös aktiivisen virityksen aktivointipisteen, mistä otsikosta löydän sen, ja mihin suuntaan minun pitäisi mennä numeroiden kanssa? Oletan, että se tarkoittaa, että aktiivinen kappale alkaa virittää aikaisemmin? Kiitos taas

  • drz440@live.co.ukdrz440@live.co.uk Viestejä: 51Verified User

    Hei, kenelle tahansa muulle, jolla on tämä ongelma, olen ratkaissut sen nyt. Menin itse asiassa eteenpäin ja asensin polkupyörän valjaat peruskartan tekemiseen, mutta pyörä palasi edelleen samalla tavalla. Se osoittautui liittyvän kaasukarttaani. Nollakaasupylväässä minulla oli kaasu, joten 1.44% oli edelleen auki moottorin jarrutuksen vähentämiseksi ja kaasun siirtymisen tasaamiseksi. Jotenkin tämä aiheutti takaiskun, mahdollisesti liikaa polttoainetta, kun aloin avata kaasua? Joka tapauksessa kaikki on nyt kiinteä ja sileä kuin silkki. Kiitos avusta, vaikka Jason, on mukavaa saada tukea teiltä ftecussa.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, iloinen, että pystyit tarkastelemaan joitain asioita ja saamaan sen ratkaistua. Nauti kyydistä! Kiitos, Jason A.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.