Helpforum

Kan Autoblipper niet inschakelen op R1 (2017)

hw1987@gmail.comhw1987@gmail.com Berichten: 2Verified User

Ik heb "R1 Auto-Blipper Clutchless Downshifting Kit" gekocht en deze geïnstalleerd. Registreer vervolgens een activeringscode voor betaalde functies op mijn ECU-licentie. Om QS / Auto-Blipper in te schakelen, controleerde ik WAAR op FTECU en knipperde mijn ecu. Maar de fout "Fail Error: Ongeldige ECU-image ..." deed zich voor en kon de engine niet uitvoeren. Hoe kan ik Autoblipper gebruiken op mijn R1 (2017)?

Comments

  • bruzzese.mirko@gmail.combruzzese.mirko@gmail.com Berichten: 7Verified User
    bewerkt July 2019

    hetzelfde probleem, maar met R1 2018 bx4-8591a-30, aan het einde .... Fout Fout: Ongeldige ECU-afbeelding die ik ook probeerde met een voorraadbestand

  • chrisgardellchrisgardell Berichten: 48Staff User
    bewerkt July 2019

    De 2011 r1 heeft geen automatische blipperoptie in de flitsopties. Als u een probleem hebt met het inschakelen van de automatische blipperoptie in een 2018 BX4-8591A-30, gebruikt u beslist het verkeerde bestand.

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Controleer carefully om er zeker van te zijn dat het bestand dat u gebruikt om te flitsen op uw R1 het juiste bestand is. De reden voor de "ongeldige ECU-afbeelding" is dat het bestand dat u probeert te flitsen niet goed overeenkomt met de ECU van uw fiets.

  • hw1987@gmail.comhw1987@gmail.com Berichten: 2Verified User


    Bedankt voor uw antwoord. Ik probeerde een paar keer om mijn ECU te flashen, maar het lukte niet. Ik kan de ECU correct flashen met een automatische blokkering uitgeschakeld. Maar om in te schakelen, is flitsen mislukt. Ik was bang dat mijn licentie voor een autobalker de "2015" R1 Auto Blipper Kit toont. Is dit in orde met mijn R1 2017? natuurlijk heb ik blipperkit gekocht voor "2017" en de activeringscode geregistreerd die in de kit zit.


  • chrisgardellchrisgardell Berichten: 48Staff User

    Ik zal mijn ontwikkelaarsteam hier verder op in laten gaan, maar ik heb wat meer info nodig ... alsjeblieft: 1) probeer je ecu te schrijven met de functie ingeschakeld (2015 R1 Auto-blipper Kit is prima voor 2015-17) 2) Als de schrijven mislukt "verifieert ECU-image" sla het bestand op als een nieuwe bestandsnaam (het schrijfproces wijzigt de inhoud van het bestand) 3) e-mail het nieuwe bestand naar support@ftecu.com

Meld je aan of registreer je om te reageren.