Supportforum

Obehörigt åtkomstfel

tahodge@gmail.comtahodge@gmail.com Inlägg: 4Verified User

Jag har fått det sedan jag fick den nya surfplattan med ny OS, jag tror att sist jag fungerade var när jag använde win8 tror jag. Jag försöker få det att fungera igen, hoppades att det skulle fixa sig själv med en uppdatering eller något, men ännu inte. Jag sökte på andra liknande fel, och de ser ut att vara i programmet. Jag kan inte ens få programmet att öppna. Jag får skriva in inloggningsinfo och få det här felet. ingen av de andra hade en lösning, men tänkte att jag skulle lägga ändå. förhoppningsvis är min lösning lite annorlunda än vad de beskriver.

kommentarer

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, vilken typ av surfplatta och operativsystem använder du? Tack, Jason A.

  • tahodge@gmail.comtahodge@gmail.com Inlägg: 4Verified User

    Yta, fönster 10

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, Gör mig en tjänst så att jag inte behöver återställa ditt lösenord. Skicka e-post till din användarinloggningsinformation (e-post och lösenord) Skicka till jason@ftecu.com snälla. Tack, Jason A.

  • tahodge@gmail.comtahodge@gmail.com Inlägg: 4Verified User

    skickas igår, någon uppdatering?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, jag kunde återskapa ditt problem och lämnade det åt killarna här för att räkna ut. De är medvetna om problemet och arbetade med att fixa det när jag lämnade den 21. Jag kom tillbaka den andra och åker igen imorgon i två och en halv vecka. Följ med Kento här nästa vecka om problemet fortfarande kvarstår. Ditt lösenord återställdes för att matcha ditt postnummer btw. Tack, Jason A.

  • tahodge@gmail.comtahodge@gmail.com Inlägg: 4Verified User

    funkar fortfarande inte

Logga in eller registrera dig för att kommentera.