Tukifoorumi

Luvaton käyttövirhe

tahodge@gmail.comtahodge@gmail.com Viestejä: 4Verified User
sisään R1

Olen saanut tämän, koska sain uuden tabletin uusilla osilla, luulen, että viimeksi se toimi, kun käytin Win8 -tapahtumaa. Yritän saada sen toimimaan uudelleen, toivoin, että se korjataan itsensä päivityksellä tai jotain muuta, mutta ei vielä. Etsin muita vastaavia virheitä, ja ne näyttävät olevan ohjelmassa. En voi edes saada ohjelmaa auki. Saan kirjoittaa kirjautumistiedot ja saada tämän virheen. yhdelläkään muulla ei ollut ratkaisua, mutta tajusin, että postitan joka tapauksessa. toivottavasti sillä, että minulla on vähän erilainen kuin mitä he kuvaavat, on ratkaisu.

Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, millaista tablettia ja käyttöjärjestelmää käytät? Kiitos, Jason A.

  • tahodge@gmail.comtahodge@gmail.com Viestejä: 4Verified User

    Pinta, ikkunat 10

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, tee minulle palvelus, jotta minun ei tarvitse vaihtaa salasanaasi. Lähetä minulle käyttäjän kirjautumistietosi (sähköpostiosoite ja salasana) Lähetä osoitteeseen jason@ftecu.com kiitos. Kiitos, Jason A.

  • tahodge@gmail.comtahodge@gmail.com Viestejä: 4Verified User

    lähetetty eilen, onko päivitystä?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, pystyin luomaan ongelmasi uudelleen ja jätin sen kavereille täällä selvittääksesi. He ovat tietoisia asiasta ja työskentelivät sen korjaamiseksi, kun lähdin 21. päivänä. Palasin 2. päivään ja lähden taas huomenna kahdeksi ja puoleksi viikoksi. Jos ongelma jatkuu, ota yhteyttä Kentoon ensi viikolla. Salasanasi nollattiin vastaamaan postinumeroasi BTW. Kiitos, Jason A.

  • tahodge@gmail.comtahodge@gmail.com Viestejä: 4Verified User

    ei toimi vieläkään

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.