Helpforum

Over IGN Map. MT-07

aaaaaa Berichten: 15Verified User

Hallo. Waarom zijn er zoveel IGN-tabellen? Wat is elke rol? (# 0 ~ # 17

)

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, als u naar uw kaartindex kijkt, kunt u elke gewenste kaart selecteren voor een bepaalde versnelling in elke cilinder. Bedankt, Jason A.

  • aaaaaa Berichten: 15Verified User

    Ik zag de kaartindex over het hoofd. Sorry bedankt Jason

  • matt_ariel@comcast.netmatt_ariel@comcast.net Berichten: 6Verified User
    bewerkt March 2020

    What/Where is this map index? heeft het gevonden

  • ThomasThomas Berichten: 7Verified User

    Hallo, ik wil de ontstekingstabellen handmatig afstemmen op basis van de voorraadtabellen, omdat ik niet tevreden was met de resultaten die ik kreeg na het gebruik van het "onbeperkte" bestand. Ik moet echt enige twijfel over de (cilinder / versnelling) kaartindex wegnemen voordat ik begin. De kaartindex (cilinder / versnelling) in de applicatie toont: cilinder 1 versnelling # 1 # 2 # 3 # 4 # 5 # 6 kaart # 1 # 2 # 3 # 4 # 5 # 6 cilinder 2 versnelling # 1 # 2 # 3 # 4 # 5 # 6 Map # 7 # 8 # 9 # 10 # 11 # 12 Klopt het dat Maps: 0 13 14 15 16 17 niet in gebruik is? Als ik naar de ontstekingskaarten uit het "stock" -bestand kijk, zie ik dat: Kaart 1, 2 zijn vergelijkbaar Kaart 4, 5, 6 zijn gelijk Kaart 7, 8 zijn gelijk Kaart 10, 11 zijn vergelijkbaar en vergelijkbaar met 12,13, 14,15,16,17 (die ook gelijk zijn) Kaart 0, 3, 9 zijn buitenbeentjes! Ik vermoed dat de mapping (cilinder / versnelling) verkeerd is, omdat dit een gebrek aan consistentie laat zien tussen cilinder 1 en cilinder 2 op basis van de waarden in de timing-tabellen. Op basis van de waarden en overeenkomsten in de kaarten zou ik veronderstellen dat de mapping (cilinder / versnelling) zou kunnen zijn: cilinder 1 + 2 (koude motor?) Versnelling # 1 # 2 # 3 # 4 # 5 # 6 kaart # 0 # 3 # 6 # 9 # 12 # 15 Cyl 1 Gear # 1 # 2 # 3 # 4 # 5 # 6 Map # 1 # 4 # 7 # 10 # 13 # 16 Cyl 2 Gear # 1 # 2 # 3 # 4 # 5 # 6 Kaart # 2 # 5 # 8 # 11 # 14 # 17 Ik zou het mis kunnen hebben en dit is heel anders dan de (cilinder / versnelling) kaartindex in de applicatie. Heeft iemand dit ontdekt?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, je hebt gelijk als je zegt dat kaarten 0 13 14 15 16 17 niet worden gebruikt zoals ze zijn ingesteld. Nu kunt u dit echter wijzigen. Als je wilt, kun je ze allemaal dezelfde IGN-kaart laten draaien, deze is volledig aanpasbaar. De kaart die het gebruikt, is het exacte nummer dat wordt vermeld, niet een ander nummer. Als je de kaart die hij gebruikt niet leuk vindt, stel hem dan in om een andere kaart te gebruiken, of verander de kaart zelf, of beide! Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.