Helpforum

Ongeautoriseerde toegangsfout

tahodge@gmail.comtahodge@gmail.com Berichten: 4Verified User

ik krijg dit sinds ik de nieuwe tablet kreeg met een nieuw besturingssysteem, ik denk dat de laatste keer dat het werkte, was toen ik win8 gebruikte, denk ik. ik probeer het weer aan het werk te krijgen, ik hoopte dat het zichzelf zou oplossen met een update of zoiets, maar nog niet. ik heb de andere soortgelijke fouten doorzocht en ze lijken in het programma te zitten. ik kan het programma niet eens openen. ik kan inloggegevens typen en vervolgens deze foutmelding krijgen. geen van de anderen had een oplossing, maar dacht dat ik toch zou posten. hopelijk heeft het feit dat ik een beetje anders is dan wat ze beschrijven een oplossing.

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, wat voor tablet en besturingssysteem gebruik je? Bedankt, Jason A.

  • tahodge@gmail.comtahodge@gmail.com Berichten: 4Verified User

    Oppervlakte, ramen 10

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, doe me een plezier, zodat ik je wachtwoord niet opnieuw hoef in te stellen. E-mail mij de aanmeldingsgegevens van uw gebruiker (e-mailadres en wachtwoord). Stuur naar jason@ftecu.com. Bedankt, Jason A.

  • tahodge@gmail.comtahodge@gmail.com Berichten: 4Verified User

    gisteren verzonden, een update?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, ik heb je probleem opnieuw kunnen creëren en het aan de jongens hier achtergelaten om erachter te komen. Ze zijn op de hoogte van het probleem en waren bezig het op te lossen toen ik op de 21e vertrok. Ik ben terug op de 2e en vertrek morgen weer voor twee en een halve week. Neem volgende week contact op met Kento als het probleem zich blijft voordoen. Uw wachtwoord is opnieuw ingesteld om overeen te komen met uw postcode btw. Bedankt, Jason A.

  • tahodge@gmail.comtahodge@gmail.com Berichten: 4Verified User

    werkt nog steeds niet

Meld je aan of registreer je om te reageren.