Tukifoorumi

Z 400 välähti epäonnistuneena, ja lisenssiä ei voi nyt käyttää.

sakuraicyrus@gmail.comsakuraicyrus@gmail.com Viestejä: 22Verified User
sisään Kawasaki

Eilen ostin juuri lisenssin Z400-laitteelleni, ja valmistautunut toi -laitteeseen vilkkuu ECUni sen jälkeen kun ohjelmisto välähti kertoa minulle, että väärennetty epäonnistui. Tarvitaan uudelleenvalotettu. Joten huudahdin virran ja etkä ole yhteydessä kovuuteen .Haluaan uudelleen, mutta ohjelmisto ilmoittaa minulle, että ECUani ei ole rekisteröity .Mutta tarkistan SN: n, että tila yritetään.

SN-numero on 505BF125 Voitko auttaa minua selvittämään, mitä tapahtuu minulle pehmustetarvikkeilla?


Kommentit

  • sakuraicyrus@gmail.comsakuraicyrus@gmail.com Viestejä: 22Verified User

    Voiko kukaan täällä ratkaista ongelmani?

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Hei, anteeksi viiveestä. Lisenssisi oli yritetty tilassa Flash-prosessin aikana ilmenneen ongelman vuoksi, joten se on palautettu, sen pitäisi olla hyvä käydä.

  • sakuraicyrus@gmail.comsakuraicyrus@gmail.com Viestejä: 22Verified User

    Kiitos kento, nyt voimme vilkkua ECUa. Muuten haluan kysyä, miten voin muuttaa tyhjäkäynnin RMP ECU-salamasta? Ja miksi kantakartassa on SW1 ja SW2 ninja 400: lle?

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Voit muuttaa tyhjäkäynnin kierroslukua siirtämällä sytytysastetta hyvin pienin askelin. Nämä kaksi erilaista polttoainekarttaa ovat ominaisuus, jota on monissa ECU: issa, mutta ei tiedetä kuinka vaihtaa karttojen välillä. Käytä SW1: tä, mutta jos et havaitse eroa AFR: issä, kun teet radikaaleja muutoksia, kokeile SW2-karttoja.

  • sakuraicyrus@gmail.comsakuraicyrus@gmail.com Viestejä: 22Verified User

    Hyvä Kento Kiitos avuksi tyhjäkäynnin kierrosluku on nyt ratkaistu. Ja näin, että meillä on uusi tuote NINJA 400: lle on OBDII-diagnostiikka-adapterisarja. Jos haluamme meille tämän valjaat, mitä me valmistelimme ja autosimme OBD-skannaustyökalua. Minkä tyyppisiä työkaluja suosittelette ja voiko se puhdistaa vikakoodin? Ja pystyivätkö muutkin heidän autoskannaustyökalunsa tekemään tätä työtä kuten suosittelette? Luuletko me, että se on Kiinassa. Sen paremmin voimme lukea työkalut kiinan kielellä .On enemmän mukavuutta convenience Odotan vastaustasi ja kaikki on parasta. Cyrus

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, minkä tahansa tyyppisten OBD-skannaustyökalujen pitäisi voida yhdistää ja kommunikoida pyörän kanssa. Kiitos, Jason A.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.