Tukifoorumi

Voitko lisätä Yamaha 2019 r6 -käynnistyksen poistotoiminnon?

redsy86@naver.comredsy86@naver.com Viestejä: 20Verified User
Yamaha 2019 r6 
 Voit lisätä käynnistyksenestolaitteen poistotoiminnon BN6-8591A-00 (EU) -yksikköön? 


Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Kokeile vilkkua yhdysvaltalaisen tiedoston (BN6-8591A-10) kanssa ja varmista, että Yhdysvaltain valjaiden kokoonpano on asetettu väärään arvoon. Jos tämä ei auta, jouduta pyörättämään polkupyöräsi Yhdysvaltain teknisiin palveluihin. Olen laatinut ohjeet, jotka voin antaa sinulle riippuen siitä, toimiiko ensimmäinen asia vai ei. Kiitos, Jason A.

  • redsy86@naver.comredsy86@naver.com Viestejä: 20Verified User

    Voinko poistaa BN6-8591A-00 ECU -käynnistimen? Olen jo käyttänyt lisenssiä, joten mietin, en voi käyttää uutta lisenssiä.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Kokeile vilkkua Yhdysvaltain tiedoston (BN6-8591A-10) kanssa. Varmista, että Yhdysvaltain valjaiden kokoonpano on asetettu väärään arvoon, irrota sitten käynnistyksenestolaitteen johdin ECU: sta. Jos tämä ei auta, jouduta pyörättämään polkupyöräsi Yhdysvaltain teknisiin palveluihin. Olen laatinut ohjeet, jotka voin antaa sinulle riippuen siitä, toimiiko ensimmäinen asia vai ei. Kiitos, Jason A.

  • alexanderwaraya@gmail.comalexanderwaraya@gmail.com Viestejä: 1Verified User

    Moi. Yritin vilkkua R6 2017 -laitetta Yhdysvaltain tiedostolla (BN6-8591A-10), mutta ei onnea! Voitteko lähettää minulle johdotusohjeet Yhdysvaltain tekijöille, kiitos? Ystävällisin terveisin Alex

  • redsy86@naver.comredsy86@naver.com Viestejä: 20Verified User

    Flash ECU Yhdysvaltain tiedostoon (BN6-8591A-10) ohjeiden mukaan. Moottori oli käynnissä, mutta syttymisessä oli ongelma. Joten panin EU-tiedoston (BN6-8591A-00) takaisin flashECU: lle ja asennin käynnistyksenestolaitteen uudelleen. Pyörä palasi normaaliksi. Haluan poistaa käynnistyksenestolaitteen EU-tiedostosta. Ole hyvä.

  • redsy86@naver.comredsy86@naver.com Viestejä: 20Verified User

    Olen kysynyt käynnistyksenestolaitteesta aiemmin. Haluaisin tietää, onko mahdollista tai mahdotonta poistaa käynnistyksenestolaite R6 EU-tiedostosta.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User
    muokattu April 2020

    Hei, tässä on ohjeet, jotka olen tehnyt EU: n johtosarjojen muuntamiseksi Yhdysvaltojen teknisiksi ohjeiksi immobilisaattorin poistamiseksi: Vaihda injektorin ja kelan johdot 17 EU R6: lla Yhdysvaltain R6: een: Jotta voit tehdä niin, jouset on johdotettava uudelleen pieni ECU-liitäntä. Ne on numeroitu takakytkimen ulkopinnoille. Johdot, jotka on siirrettävä smaller AMP ECU coupler -sovellukseen, ovat seuraavat: 6, 7, 8, 9, 13, 14, 15, 16 PYÖRÄ pyörä lankataan seuraavalla tavalla: 6 harmaa vihreän merkkiaineen kanssa, 7 oranssi vihreän merkkiaineen kanssa, 8 Harmaa punaisella merkkiaineella, 9 oranssia. 13 Oranssi mustalla merkkiaineella, 14 Sininen mustalla merkkiaineella, 15 Vihreä mustalla merkkiaineella, 16 Punainen mustalla merkkiaineella. IMMOBILIZER -sovelluksen poistamiseksi ja Yhdysvaltojen teknisten tiedostojen asianmukaisen käytön joudut järjestämään nämä johdot uudelleen Yhdysvaltojen teknisten johtosarjojen mukaisiksi, sinun on määritettävä johdotus seuraaviin: 6 oranssia, 7 harmaata punaisella merkkiaine, 8 oranssia vihreällä merkkiaineella, 9 harmaata vihreä merkkiaineella, 13 punaista mustalla merkkiaineella, 14 vihreää mustalla merkkiaineella, 15 sinistä mustalla merkkiaineella, 16 oranssia mustalla merkkiaineella. Kun olet tehnyt nämä ECU-päätelaitteet uudelleen paikalleen ja lukittu takaisin, vilkkuu vain Yhdysvaltain tiedostossa Yhdysvaltojen valjaiden kokoonpanon ollessa totta. Kiitos, Jason A.

  • redsy86@naver.comredsy86@naver.com Viestejä: 20Verified User

    Kiitos avustasi Se on kunnossa.

  • redsy86@naver.comredsy86@naver.com Viestejä: 20Verified User

    Pystyykö 2019 r1 poistamaan käynnistyksenestolaitteen samalla tavalla?

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.