Supportforum

När du ger en motorcykel

aaaaaa Inlägg: 15Verified User

Jag ger dig en blinkad cykel. Jag ska ge min motorcykel och FTECU tillsammans. Han skapar ett konto. Kan han blinka? Eller behöver du ett nytt kit?

kommentarer

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User
    1. Det finns två val: Du ger honom tillgång till ditt konto som du skapade. Han måste lämna e-postmeddelandet som det är eftersom det är permanent registrerat på USB Data Link-kabeln. Men han kan ändra lösenordet och all information på kontot till sina preferenser. Det finns ingen känslig information lagrad på kontot som kreditkortsnummer, etc.
    2. Han köper sin egen USB Data Link-kabel och registrerar den till sitt konto. Han kan använda samma blixtlås (bänk eller cykelsida).
  • aaaaaa Inlägg: 15Verified User

    Ge mitt konto till honom. Eller få ett nytt kit.OK tack.Kento

  • aaaaaa Inlägg: 15Verified User

    Hej I fallet med 2. Om han har en USB-kabel. Han använde licensen på en annan cykel. Behöver han en ny licens?

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

    Om han har en registrerad USB-kabel kan du överföra den nuvarande licensen från ECU till hans konto. Gå till ditt konto, klicka på Licenser, det visar ECU-licensen. Klicka på licensen så kommer en ruta med "E-postadress" bredvid "Transfer LIcense". Ange e-postadressen för hans konto och klicka på "Skicka". Licensen överförs sedan till hans konto och han kan komma åt den med sin USB Data Link-kabel.

  • aaaaaa Inlägg: 15Verified User

    Licensöverförbar. OK tack.Kento

Logga in eller registrera dig för att kommentera.