Helpforum

Bij het geven van een motorfiets

aaaaaa Berichten: 15Verified User

Ik geef je een geflitste fiets. Ik geef mijn motorfiets en FTECU samen. Hij maakt een account aan. Mag hij flitsen? Of heb je een nieuwe kit nodig?

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User
    1. Er zijn twee keuzes: u geeft hem toegang tot uw account dat u heeft aangemaakt. Hij zal de e-mail moeten achterlaten omdat deze permanent is geregistreerd bij de USB Data Link-kabel. Maar hij kan het wachtwoord en alle informatie in het account naar zijn voorkeuren wijzigen. Er is geen gevoelige informatie opgeslagen in het account, zoals creditcardnummers, enz. BhgaucAWoZU6kJLzYnidNVHm Hij koopt zijn eigen USB Data Link-kabel en registreert deze op zijn account. Hij kan hetzelfde harnas gebruiken (bank of fiets).
  • aaaaaa Berichten: 15Verified User

    Geef mijn account aan hem of koop een nieuwe kit. OK dank je. Kento

  • aaaaaa Berichten: 15Verified User

    Hallo in geval van 2. Als hij een USB-kabel heeft. Hij heeft de licentie op een andere fiets gebruikt. Heeft hij een nieuwe licentie nodig?

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Als hij een geregistreerde USB-kabel heeft, kunt u de huidige licentie van de ECU naar zijn account overzetten. Ga naar uw account, klik op Licenties, het zal de ECU-licentie weergeven. Klik op de licentie en er verschijnt een vak met "E-mailadres" naast "Overdracht licentie". Voer het e-mailadres van zijn account in en klik op "Verzenden". De licentie wordt dan overgezet naar zijn account en hij heeft er toegang toe met zijn USB Data Link-kabel.

  • aaaaaa Berichten: 15Verified User

    Licentie overdraagbaar. Ok dank je, Kento

Meld je aan of registreer je om te reageren.