Helpforum

Kan geen installatiedocumenten downloaden.

escalonab@gmail.comescalonab@gmail.com Berichten: 5Verified User
bewerkt July 2019 in Hardware

Goedenmiddag! Ik heb onlangs een Data Link ECU-knipperset gekocht voor mijn Yamaha MT-09. Ik heb sindsdien het installatiedocument van uw website niet kunnen downloaden. Ik heb het een aantal dagen geprobeerd en op twee verschillende computers. Ik klik op "Document aanvragen" en klik vervolgens op "JA" om de waarschuwing te negeren en ten slotte hangt het alleen nog maar aan het volgende bericht: "Gevraagd document is toegangsbeheer ... Account bevat 1 ongebruikte licenties en 0 documenten zonder licentie. om enkel document te downloaden zonder de bijbehorende licentie ... Renderdocument: Type 11 14-17 Yamaha MT-09.pdf ... Weergegeven document ophalen ... Klik hier als het downloaden niet start. " Als ik op "Hier" klik, wordt ik teruggebracht naar de documentenlijst en gebeurt er niets. Ik heb één geldige ECU-licentie in mijn account. Help alsjeblieft! Uw product is vrij duur en tot nu toe heb ik mijn geldswaarde niet echt gezien in de kwaliteit van uw software of uw website. Het spijt me als het hard klinkt, gewoon eerlijk zijn.

Comments

  • wcs5683@gmail.comwcs5683@gmail.com Berichten: 3Verified User

    Is uw licentie geactiveerd?

  • escalonab@gmail.comescalonab@gmail.com Berichten: 5Verified User


    Ik startte de Ft-ECU-software op en stopte mijn USB-adapter in en er verscheen een venster met de vraag of ik die USB-interface wilde registreren op mijn account en ik zei ja. Wat moet ik nog meer doen om mijn licentie te activeren?

  • tannerbullert@gmail.comtannerbullert@gmail.com Berichten: 3Verified User

    Ik heb hetzelfde probleem. Ik kan de installatie-instructies niet downloaden. 2018 Yamaha MT-07

  • abaranello27@gmail.comabaranello27@gmail.com Berichten: 1Verified User

    Hetzelfde hier, 2015 FZ-07. De pagina zegt dat ik één ongebruikte licentie heb en dat het document dat ik kies voor de licentie niet overeenkomt. Adviseer, alstublieft.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, het spijt ons voor de recente problemen. Met onze nieuwe website en servermigratie lijkt het erop dat er een aantal problemen zijn geweest. Voor de FZ / MT07 kun je uitgaan van de JakeTheGardenSnake-video op YouTube. Gebruik echter niet de grond die hij doet. Dat zal niet goed werken. Voor de FZ / MT09 kunnen we u de instructies in de ochtend doorsturen. Bedankt, Jason A.

  • escalonab@gmail.comescalonab@gmail.com Berichten: 5Verified User

    > Voor de FZ / MT09 kunnen we u de instructies in de ochtend doorgeven. Nog nieuws hierover?

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Hebt u geprobeerd de FTECU-tuningsoftware opnieuw op te starten?

  • escalonab@gmail.comescalonab@gmail.com Berichten: 5Verified User

    > Hebt u geprobeerd de FTECU-tuningsoftware opnieuw op te starten? Zoals ik hierboven uitvoerig heb beschreven, is het probleem dat uw website het gewenste PDF-document niet kan ophalen of renderen. Het spijt me, maar wat heeft dat met de FTECU-software te maken? Ik ben net opnieuw begonnen en het maakt geen verschil. Uw website zegt steeds: "Renderdocument: Type 11 14-17 Yamaha MT-09.pdf ... Weergegeven document ophalen ..." En dan gebeurt er niets.

  • escalonab@gmail.comescalonab@gmail.com Berichten: 5Verified User

    Oh en als ik probeer om toegang te krijgen tot de documentserver van de FT-ECU-software zelf (Help -> Document Server), krijg ik een klein venster met de melding "Fout: server offline".

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User
    bewerkt July 2019

    U dient de software te de-installeren en opnieuw te installeren, alstublieft. De reden voor het probleem is dat oudere niet-bijgewerkte software blijft zoeken naar de oude server. U had eerder een verbinding met de oude server tot stand gebracht, maar omdat deze al snel offline werd gehaald, was er niets te halen.

Meld je aan of registreer je om te reageren.