Tukifoorumi

ohjelmisto ei tunnista lisenssiäni

icy0069@hotmail.comicy0069@hotmail.com Viestejä: 6Verified User
sisään R1

ohjelmisto näyttää im-verkossa ja näyttää ecuni lisensoidun ecun kautta, mutta kun yritän ecua ecuille, se sanoo, että se ei ole ecun lisenssin omistaja, mitä minun tarvitsee tehdä tämän korjaamiseksi, koska kaikki puhelinlinjat on sidottu.

Kommentit

  • pvollmer@cityweb.depvollmer@cityweb.de Viestejä: 12Verified User
    muokattu July 2019

    Minulla on sama ongelma ecuillani ja minua pyydettiin ostamaan uusi lisenssi. Tein sen ja yritin viljellä ecua, mutta se epäonnistui. En voi käyttää ecua toukokuusta lähtien. Pyörä ei käynnisty enää, kun näyttöön tulee virhe. Avaan muutaman lipun, mutta vastausta ei ole, ja nyt järjestelmä on alas. FTECU ei tue tukea, enkä voi käyttää pyörääni lähes 2 kuukautta. Nyt olen tilannut pyöräpuolen valjaat, mutta toisen testin osalta minun on lisättävä kaksi lisenssiä. Kahden lisenssin flash-historia näyttää "kaatui".

  • kevin.breeden@gmail.comkevin.breeden@gmail.com Viestejä: 7Verified User

    Tämä näyttää myös olevan minun asiani. Lisenssini sanoo, että se kuuluu virittimelleni, kun yritän ja sallii sen, mutta hän on siirtänyt sen tililleni ja se näkyy lisensseissäni, mutta en voi vilkkua. Ehkä joku päättää näyttää FT: ssä ja noutaa puhelimen maanantaina

  • icy0069@hotmail.comicy0069@hotmail.com Viestejä: 6Verified User

    ei ole varma, onko sillä mitään tekemistä ftecun kanssa, mutta tiedän, että EPA tuli alas joillekin autojen viritysyhtiöille ja sulki SCT-ohjelmiston melko paljon, ellei u mene ja ota luokkaa, ja se antaa vain muutoksia käyttämättömiin parametreihin, ei mitään, mikä muuttaisi päästöjä, niin paljon polttoainetta ja ajoitusta. Im alkaa kerätä iso kasa hyödytöntä viritysohjelmistoa ja virittimiä, mielestäni kadun tuning-kultaiset päivät ovat lähes ohi, vain maantiekäyttö on hyväksyttävää.

  • icy0069@hotmail.comicy0069@hotmail.com Viestejä: 6Verified User

    Olen prolly olisi mennyt postitse nyt, jos pyöräni oli alas tai ei ole varmuuskopioida siitä lähtien. En ymmärrä, miten kaikki tiedot näyttävät oikein ja kun yritän salamaa, se sanoo, että lisenssi kuuluu samaan sähköpostiviestiin, johon hän on kirjautunut, sen kaltaisena kuin kaikki äkillinen amnesia tai Alzheimer.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Pyydän teitä joko kuvakaappauksia virheilmoituksesta tai viestissä näkyvistä lisenssinumeroista. Kiitos, ja pahoittelet ongelmia, joita olet kohdannut.

  • pvollmer@cityweb.depvollmer@cityweb.de Viestejä: 12Verified User

    DelW5xz2wQUHWNbaOSid3yr

    Toivottavasti voit lukea sen. pitää Peter

  • pvollmer@cityweb.depvollmer@cityweb.de Viestejä: 12Verified User

    Tiedoksesi. Viime viikkoina olin yhteydessä Mike Bienvenuun, joka oli erittäin ystävällinen ja yritti auttaa. pitää Peter

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.