Helpforum

Startonderbreker en EU-fietsen

stefan.eberle@gmx.chstefan.eberle@gmx.ch Berichten: 5Verified User

HI, ik wil een Europese R1 RN49 (BX4-8591A-30) laten knipperen. Omdat ik de fiets misschien ergens in de toekomst als legale fiets wil verkopen, vond ik het een goed idee om eerst een back-up van de huidige ECU te maken om de "code" van het startblokkering te bewaren. Helaas vertelt de software me dat de ECU niet native leesbaar is. Ik ben van plan om de ECU te schrijven met de Amerikaanse versie, omdat ik het startblokkering (en de sleutel) wil verwijderen terwijl ik de fiets als baanfiets gebruik. Veroorzaakt dit problemen met het immobilisatiesysteem wanneer ik het EU-fabrieksimago van de ECU opnieuw aanbreng?

tagged:

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, die ECU is niet native leesbaar, dus u kunt het niet uitlezen totdat het is geflitst met onze software. We houden alle stockbestanden direct beschikbaar voor elke gebruiker die ze wil gebruiken. Ze bevinden zich in de Tuning Suite-software. Als je het Amerikaanse bestand in je fiets wilt flashen, moet je ook je injector en spiraaldraden verwisselen om overeen te komen met een Amerikaanse schietopdracht. Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.