פורום תמיכה

מדוע יש "מפת דרכים לעומת סל"ד" ומפת דלק "TPS לעומת סל"ד"?

kento_ftecukento_ftecu הודעות: 776Staff User

רוב אופני הדלק המוזרקים משתמשים במה שמכונה "צפיפות מהירות" המערכת המעריכה את כמות האוויר הזורמת לתוך המנוע כדי לקבוע את כמות הדלק שהמנוע זקוק לו בהתבסס על סל"ד, טמפרטורת הסביבה, עומס המנוע (MAP או סעפת חיישן לחץ מוחלט) ומצב המצערת (חיישן המיקום TPS או המצערת). מפת TPS x RPM מטפלת במסירה הבסיסית של דלק לסל"ד מסוים, בעוד שמפת MAP לעומת RPM מטפלת בכוונון עדין של התדלוק.

הערות

  • leonwelle@gmail.comleonwelle@gmail.com הודעות: 5Verified User

    האם אתה יכול להסביר מדוע ייבוא Flash PCE PCV משפיע רק על המפה TPS x RPM ולא על המפה MAP לעומת RPM?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com הודעות: 1,071Staff User

    היי, כי מפקד כוח לא יכול לגשת חיישן MAP שלך. מפות התדלוק שלהם רק ללכת של TPS לעומת RPM כי זה כל מה שהם יכולים לכוון דלק. תודה, ג'ייסון א

  • leonwelle@gmail.comleonwelle@gmail.com הודעות: 5Verified User
    נערך July 2019

    משמעות הדבר היא כי לאחר ייבוא מפת ה- PCV לתוך FT-ECU, רק מפה אחת מושפעת, ואילו המפה האחרת (MAP לעומת RPM) אינה נגעת. כאשר האופניים מתגים מ TPS כדי מיפוי MAP, זה נופל בחזרה המקורי (בלתי מוגבל) הזרקת דלק הגדרות. אם זה המקרה, לא ניתן למחוק את מפקד הכוח לאחר מהבהב את מפת ה- PCV לתוך ECU, או שאני חסר משהו?

  • chrisgardellchrisgardell הודעות: 48Staff User
    נערך July 2019

    באמצעות ייבוא PCV לא מומלץ רק מסיבה זו .. זה תמיד התכוון להיות ייבוא גס כדי לעזור לאנשים להתקרב כאשר מתרחקים מן מקלט בסגנון הישן חזיר האחורי. אגב, באותה בעיה משפיעה על פעולה רגילה של מקלט חזיר האחורי כמו בפעולה הרגילה שלהם הם לא יודעים אם ecu משתמש MAP או TPS והם פשוט תמיד להחיל % מבוסס על TPS. אתה הפתרון הטוב ביותר עבור כוונון נכון מפה ו- TPS בו זמנית ActiveTune.

  • edge540rc@yahoo.comedge540rc@yahoo.com הודעות: 3Verified User

    אז ההנחה שלי הייתה מאז ומתמיד שחיישני ה- MAP יספקו שינוי באחוזים במפת הבסיס (TPS לעומת RPM) ולא הייתי מודע למפת צפיפות מהירות נפרדת העוקפת את המפה מבוססת ה- tps. האם שתי המפות פועלות יחד, או שאתה אומר שניתן להתעלם לחלוטין ממפת TPS / RPM? אם זה המקרה, איזה מצב יגרום לזה לקרות? מה יהיה היתרון בהשלכת ה- PCV לפח האשפה? בשלב זה, היית צריך להפעיל את Active Tune כדי לכוון נכון, אם כי במדויק יותר, כי PCV אני מניח? באופן היפותטי, אם הייתי מעמיס מפת PCV ומסיר את מפקד הכוח, כמה קרוב האופניים האלה היו פועלים אם המפה של ה- PCV הייתה לפני כן?

  • edge540rc@yahoo.comedge540rc@yahoo.com הודעות: 3Verified User

    האם טבלת Fuel MAP vs RPM מתאימה את גורם פיצוי הדלק על בסיס תנאים אטמוספריים? במילים אחרות, אם אני מתכוונן כאן בטקסס באוגוסט, ואחזור לשינוי בינואר ורואה שאני רזה יתר על המידה, האם הייתי מנמיך בצורה היפותטית את הערכים ב- Fuel MAP vs RPM באזורים המושפעים כדי לפצות, או שזה יותר מסובך מזה ?

היכנס או הירשם כדי להגיב.