Supportforum

Ecu-fel inget svar på Yamaha R1 2019

HI Jag har problem med ett R1 2019 ecu nummer BX4-8591A-30 (EU °. När jag vill skriva på ECU visas ett meddelande efter några sekunder Ecu-fel ingen svar. Men problemet cykeln dispay på instrumentbrädan något liknande Ecu installerar inte Du kan hitta en bild av bindestrecket med ECU ansluten

kommentarer

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

    Meddelandet "Fel inget svar" betyder att du har ett hårdvaruanslutningsproblem som förhindrar programvaran från att kommunicera med styrenheten. Använder du en sele på cykelsidan (selen som ansluts till ECU-kontakten på din motorcykel)? Om så är fallet, vänligen hänvisa till det klibbiga inlägget på hemsidan med titeln "Uppmärksamhet: Hårdvarutest för 6-stifts cykelsidosele ..."

  • jlwoody@live.comjlwoody@live.com Inlägg: 4Verified User

    Hej Kent var inte säker på var jag ska skriva mitt problem eller starta en konversation men har problem med att skriva till min ecu. Jag använder bänken sele och gör inte texten och allt fungerar men när jag försöker skriva till Ecu händer det ( se bilder) Jag har blinkat min Ecu tidigare med samma sele

  • jlwoody@live.comjlwoody@live.com Inlägg: 4Verified User

    Mina foton laddas inte upp men säger "obehörig åtkomstpost" och säger även stannar: "rapporteringsfel"

  • g.antoninho@hotmail.comg.antoninho@hotmail.com Inlägg: 5Verified User

    prova lan-kabel

  • tiagocarvalho9788@gmail.comtiagocarvalho9788@gmail.com Inlägg: 2Verified User

    Jag har för tillfället extremt samma problem med samma ecu .. Strecket syns som på bilden

    Har någon lösningen? Vid den här tiden fungerar inte ecu även om du kopplar bort selen

  • tiagocarvalho9788@gmail.comtiagocarvalho9788@gmail.com Inlägg: 2Verified User


  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, det beror på att du inte hade en lyckad blixt till ECU. Snabbt om ECU. Tack, Jason A.

Logga in eller registrera dig för att kommentera.